Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #7861

    😁

    #7862

    Zeg jij maar wanneer de fiets aan de beurt is,dan kijk ik wel of ik dat ook een goed idee vind😉

    #7863

    Eerst nog wat met de bal in bad en op het droge en dan de volgende oefening. En dan eens even kijken hoe dat gaat

    #7864

    Is goed!
    Morgen ga ik 2x de bal proberen. Als de Jack R. hem niet gejat heeft tenminste😅🐶⚽️

    #7865

    Dat is natuurlijk leuk speelgoed voor de 🐕‍🦺

    #7866

    Haha,ja vooral als je echt totaal geobsedeerd bent door ballen! Hij denkt steeds dat ik de bal voor hem weg ga trappen.....maar daarvoor moet ie toch echt bij zn baas zijn. En buiten in de tuin

    #7867

    Of nog even geduld hebben

    #7868

    Billy moet geduld hebben? Dat kent ie niet hoor😅🙈
    Net kwam hij met zn tennisbal,toen ik met mijn bal bezig was en hij die niet kreeg...
    Hij weet dus wel hoe het werkt: Luuk trapt en ik gooi😜

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #7869

    Niet dom in ieder geval

    #7870

    Absoluut niet!🐶

    Ik heb vandaag 2x de bal gedaan ,⚽️⚽️, enkel zeurt wel een beetje,maar het voelt toch weer een beetje of ik het weer wat op een positieve manier kan oppakken zo.....

    #7871

    👍
    Je zult er zeker wat voelen. Maar dat is op zich niet erg als het maar te verdragen is

    #7872

    Het is wel te doen hoor. Voelt een beetje zeurderig, kloppend, verder niet

    #7873

    Vandaag weer 2x gebald en 1x met sjaal bewogen💪⚽️⚽️🧣

    #7874

    En het was goed gegaan?

    #7875

    Volgens mij wel, beide keren 2x 5x de bal gerold en met de sjaal 2x 5x mn voet naar me toe gehaald. En het een paar keer zelf geprobeerd,maar dat werkt niet echt heel goed

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief