Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #7171

    ow, dat is dan wel wat minder.. hopelijk gaat dan dan snel over

    #7172

    Mn schoonzusje heeft sinds die vaccinatie opvliegers???, dan zal ik wel het omgekeerde hebben??? Het zal vast wel weer over gaan,maar irritant is het wel,met name 's nachts als je graag wilt slapen

    #7173

    Dat kan ik me voorstellen

    #7174

    Ga in elk geval een poging doen,?, welterusten alvast. Morgen hoor je wel hoe het met Dennis gegaan is. Nou ja, met mij dan, hij staat stevig genoeg op zn benen?

    #7175

    Slaap ze!

    #7176

    Vandaag was mijn enige opdracht 5 keer de 10 seconden halen zonder te hyperventileren. Klinkt simpel, zou je zeggen?? Maar ja, je weet dat als bij mij de stress er een beetje in zit, simpele dingen niet zo simpel meer gaan. Soms word ik zeg maar een beetje simpel van mezelf???

    Maar gelukkig heeft Dennis engelengeduld en zijn we nog tot dit resultaat gekomen:

    1e x 7 kg 10 sec

    2e x 7,5 kg 10 sec

    3e x 8,5 kg 10 sec

    4e x 8,5 kg 10 sec

    5e x 8,5 kg 10 sec

    De volgende gaat hij me weer meer achter de broek zitten,heeft hij beloofd? Dan gaan we proberen de kilo's ook weer op te schroeven. Maar voor mijn gevoel zat er nu even niet meer in zonder dat de pijn omhoog ging en mn ademhaling ook niet meer zo ging als het hoort.

     

    #7177

    Is toch prima zo!

    #7178

    Als jij het zegt?

    Het viel niet mee in elk geval en Dennis is absoluut kampioen peptalks, anders was ik er mee opgehouden na 2x.......

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #7179

    Je weet: nieuwe dag nieuwe kansen

    #7180

    Morgen schop ik de gasplank weer door de kamer?

    #7181

    Maar wel met de andere voet dan..

    #7182

    Zeker,want die schopt harder!

    Dennis was trouwens wel tevreden over de beweging van mn enkel. Dat was ik dan weer vergeten te vertellen? En in bad kon ik hem zelf ook wat meer bewegen dan de laatste keer. Zonder water is het pijnlijker en lukt het minder goed,maar het is weer een heel klein beetje verbetering.  Alleen nu de kracht nog,want dat stelt nog steeds niks voor

    #7183

    Prima dus! De kracht zal ook nog verbeteren hoor

    #7184

    Dat hoop ik.  Alleen probeer ik dan dus maar niet aan mn vriendin te denken waar de kracht dus bij bepaalde bewegingen niet terug komt. want dan krijg ik weer stress en dat wil ik liever niet......

    #7185

    Vooral vermijden...Je hebt je handen vol aan je eigen enkel

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief