Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #7156

    Vind het zowieso een beetje een naïeve gedachte dat je op het forum alleen maar huisartsen te spreken zou krijgen. Dan konden de huisartsenposten wel afgeschaft worden als de dokters allemaal gratis online spreekuur hielden.

    En wat denk je van alle bhv-ers en ehbo-ers die als vrijwilliger mensen helpen bij sportwedstrijden of evenementen, die zijn ook geen arts. Maar weten ook wat ze moeten doen in noodgevallen. En dan maakt het niet uit wat ze in het dagelijks leven doen. Daar nemen ze dan ook niks van aan. Of ze denken dat dat ook allemaal dokters zijn misschien.

    Maar ze zoeken het maar lekker uit. Hoop alleen maar voor het kind dat ie nog op tijd een arts heeft gezien.

    #7157

    De naam van de site is ook wel een beetje verwarrend..

    #7158

    Dat is waar. Maar het staat dan wel weer duidelijk beschreven hoe het werkt. Alleen dan kom je weer uit bij dat stukje begrijpend lezen wat erg moeilijk schijnt te zijn.......

    #7159

    Dat lezen mensen helemaal niet

    #7160

    Dat vind ik dus nogal dom......je gooit je problemen online, al dan niet met foto's en verdiept je er niet even in wat voor personen daar vervolgens iets mee doen kunnen. En dan zeggen ze wel eens dat ik naïef ben....

    #7161

    Nog klachten gehad vanaf de camping in het buitenland??

    #7162

    Nee hoor... zeker geen internet

    #7163

    Hahaha, geen internet, geen medische hulp, denk dat het volgend jaar een andere bestemming wordt? Stiekem hoopte ik dat ze nog een reactie op het verdwenen topic zouden geven. Dan had ik een klacht bij je ingediend over hoe sommige mensen zich gedragen?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #7164

    Mocht je trouwens de oefen update van vandaag gemist hebben, Dennis was een weekendje weg. Ik zou vandaag na het mobiliseren vrijdag, de gasplank even weer proberen en morgen komt Dennis weer. De gasplank was geen succes. Die heb ik de hoek in getrapt ( met mn rechtervoet ?)

    #7165

    Gelukkig de andere voet...

    #7166

    Tja, anders was het stomme ding niet van zn plek gekomen he.....

    Gister had ik goede hoop voor vandaag, ik heb het gevoel dat ik met de sjaal mn voet na de laatste keer mobiliseren iets verder naar me toe kan bewegen binnen de pijnscore. Zonder sjaal zit er nog steeds geen kracht in,maar toch wat positiefs voor mijn gevoel. Had het gister niet verteld, bang dat het "vals alarm" zou zijn dat het positief leek. En vandaag met de gasplank en druk op mn voet,ging het dus helemaal niet,zo zeer deed dat. En dan met name het gasgeven,dus de voet wat strekken. Wilde het nu eigenlijk ook niet vertellen,maar Luuk is streng en vond dat ik het met je moest delen. Ik zei dat ik mezelf al een peptalk had gegeven door hetzelfde tegen Rick te zeggen,maar dat vond hij niet afdoende? Dus bij deze ben je als mn on officiële ( maar onmisbare ) therapeut op de hoogte?

    #7167

    Nou moet ik jou hetzelfde vertellen als jij Rick vertelde ?
    Het mobiliseren heeft zo nog wel wat nasleep. Maar dat is verder geen probleem. Nieuwe dag nieuwe kans

    #7168

    Nee hoor, dat hoeft niet?

    Maar om Luuk gerust te stellen, doe ik mn verhaal bij jou.  Bewaar de peptalk maar voor de volgende keer, die komt vast binnenkort wel.

    Want door mn ruzie met de gasplank zie ik dus wel tegen morgen op om weer te gaan staan. Voel me ook nog steeds niet helemaal fit, dat helpt ook niet.

    #7169

    Na een nachtje lekker slapen ziet de wereld er heel anders uit..

    #7170

    Slapen werkt nog steeds niet zo goed omdat ik het dan aldoor bij vlagen ijskoud heb, een extra deken pak en vervolgens smoorheet weer wakker word sinds die prik. Het pammetje kan daar helaas niet tegen op

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief