Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #6526

    Tja, op zich was het niet zo'n raar idee van je hoor? ?Maar ik probeer af en toe mn verstand te gebruiken?

    #6527

    ?

    #6528

    Denk je dat het zin heeft aan de orthopeed te vragen of mn tape al zo mag dat ik wat meer bewegen kan?

    #6529

    Dat zou je kunnen doen, maar ook even met Dennis bespreken

    #6530

    Die vind het lastig. Omdat hij aan de ene kant vindt dat wat meer bewegen mn enkel soepeler kan houden. Maar aan de andere kant zegt hij dat de rust na het oefenen nu ook nog belangrijk is. Helemaal om op de dagen tussen het oefenen in ook andere dingen te kunnen doen. Hij twijfelt en bij twijfel kiest hij meestal voor op safe gaan

    #6531

    Op zich goed natuurlijk. gewoon bespreken dan met de orthopeed

    #6532

    Wat zou jou idee zijn? Als de orthopeed het goed zou vinden? Ik weet dat Dennis je mening op prijs stelt?

    #6533

    Het verband in ieder geval zo aanbrengen dat er wat meer flexie mogelijk is. De voet dus op en neer bewegen

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #6534

    Ik zal jou idee aan Dennis doorgeven, dit was het idee wat hij zelf ook had,maar over twijfelde of ik al zo ver ben. Als de orthopeed nou ook vindt dat het wel zou kunnen, dan denk ik dat Dennis wel oke er mee is. En mocht het niet goed gaan, zit de tape er ook zo weer opnieuw om. Dat merken we dan snel genoeg denk ik

    #6535

    Zo is dat

    #6536

    zo is dat

    #6537

    En dan de plantiarflexie iets meer beperken dan de dorsaalflexie

    #6538

    Als het van de orthopeed ook mag, doet hij dat de volgende keer. Dat is dan overmorgen,omdat ik gister net nieuwe tape heb gekregen.

    Waar kun je trouwens zenuwen op zien? Ook op een mri?

    #6539

    Mri en event. echo

    #6540

    De vraag over de zenuwen kwam in me op n.a.v. dat na de MRI van mn vriendin niks over een beknelde of beschadigde zenuw gezegd was.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief