Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #6511

    Ja precies.

    En dan voel je waarschijnlijk ook niet de pijn als je je wel verstapt? Met het risico dat je je enkel nog meer verkloot. Beetje hetzelfde verhaal wat ik heb na die hernia,stel ik me dan voor.

     

    #6512

    De spieren worden dan wellicht niet goed aangestuurd...

    #6513

    Madam schaamhaar is ook weer terug pfffff

    #6514

    Ja met haar volle 178 kg........? een walrus met schaamhaar. Die moet naar de veearts om geschoren te worden ipv naar de huisarts ?

    Denk dat mn vriendin over een blokkade maar heel goed na moet denken mocht dat ter sprake komen. Ik zou het niet doen,denk ik. Ze heeft zo al problemen genoeg lijkt mij.

     

    #6515

    Eerst maar eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld

    #6516

    Ja dat zei ik ook tegen haar. EMG is volgende week. Hoop voor haar dat dat wat duidelijkheid geeft.

    Ben daar haast meer mee bezig dan wat mn eigen dokter woensdag te melden heeft??

    #6517

    Jezelf niet verwaarlozen he

    #6518

    Eigenlijk is het wel fijn om met wat anders bezig te zijn. Omdat ik toch al dan niet bewust een beetje zenuwachtig word van gesprekjes met de orthopeed.  Ondanks dat jullie zeggen dat het goed gaat, ben ik toch elke keer weer bang dat hij met iets komt waar ik niet blij van word.

    Zijn er in jou ogen nog dingen die ik vragen of melden moet?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #6519

    Eigenlijk niet. Gewoon bespreken hoe het nu gaat

    #6520

    Nou,het ging mooi vandaag!!! Nu wel lampje uit en voetje omhoog, maar superblij met hoe het ging?

    1e x 7,5 kg 5 sec

    2e x 8,5 kg 5 sec

    3e x 9 kg 5 sec

    4e x 10!!!!! kg 5 sec

    5e x 9 kg 5 sec

    Ik voel nu echt wel dat ik wat gedaan heb,maar ben vooral heel erg blij!

     

    #6521

    Dat is dan toch super !!!!!!
    Of heb je je zelf nou een beetje over the edge gepusht vanwege de orthopeed?

    #6522

    Goed gedaan Suus! Blij voor je! Geeft de buger moed!

    #6523

    @John Nee echt niet!! Dennis had net als de vorige keer weer gezegd dat ik zo ver mocht gaan als binnen de pijnscore en met rustige ademhaling goed ging. Hij zou na 5 seconden stop zeggen. En had voor zichzelf een max van 10 kg bedacht. Hij zegt tegen mij niet op welk gewicht ik zit,juist om pushen te voorkomen. Hij vraagt alleen als ik heel ontspannen sta, of ik nog iets verder kan. En zo kwamen we op 10 kg uit. Ik had geen idee of ik op 8,5 of 10 zat eigenlijk. Het gaat nu toch wat makkelijker dan voor de mobilisatie,  ik moet even het gevoel weer krijgen welk gevoel bij welk gewicht hoort

    #6524

    @Ina Dank je!

    #6525

    hihi... Hap zegt ze dan..
    Ik was een beetje aan het plagen hoor

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief