Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #6496

    En zonder operatie, wat voor beleid moet je dan aan denken?

    #6497

    Pijnstilling en afwachten maar er is dan wel redelijke kans dat ze dus niet meer hersteld

    #6498

    Jeetje......en dat had dus waarschijnlijk voorkomen kunnen worden als ze gelijk bij de huisarts of fysio terecht had gekund en doorverwezen was naar het ziekenhuis. Dan heeft ze dus haar enkel ook behoorlijk naar de kloten. Moet ze dan tijdens het afwachten of het beter wordt de hele tijd rust blijven houden? Denk dat ik dit verhaal maar weer even niet overbreng,want hier word je niet vrolijk van

    #6499

    Dat is op dit moment nog moeilijk te zeggen. En nee ik zou het niet overbrengen

    #6500

    Ze zal het er zelf ook wel met haar fysio over hebben komende week. Die zal het dan waarschijnlijk wel uitleggen. Nu is het wel extra balen dat er bijna 4 week tussen die EMG en het gesprek met de neuroloog zit. Tenminste, ik zou daar stapelgek van worden!!?

    Wat ik wel online vinden kon,was dat die zenuw op verschillende manieren klem kan zitten of beschadigd kan zijn, o.a. door verdikking van de peroneus pees. Kan die peesontsteking dan daar ook een rol in spelen? Sorry voor alle vragen hoor,maar het houdt me bezig omdat ik het gewoon zo k$t voor haar vind

    #6501

    Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen

    #6502

    Hoop dat het op één of andere manier toch nog een beetje mee gaat vallen. Maar heb er geen goed gevoel bij.....

    #6503

    het zal afwachten zijn

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #6504

    Fingers crossed dan maar?
    Ik ga nu even niet meer aan enkels denken, spannend boek erbij en dan slapen!

    #6505

    Strak plan. Alvast welterusten

    #6506

    Je zult wel vervloekt worden door sommige mensjes hier,  zitten ze de hele dag op antwoord te wachten, zeg jij dat ze naar de ha moeten en nu is de praktijk dicht......hadden ze nou gewoon vanmorgen maar een afspraak gemaakt ??

    #6507

    Ja, er zijn wel weer een stel ongeduldigen...
    En soms heb ik de drang, wanneer ze 3 x achter elkaar om antwoord vragen ze te laten wachten totdat ik alle anderen heb gehad

    #6508

    Mag je best doen, stukje opvoeding, heet dat?

    #6509

    Mijn vriendin had met haar fysio gepraat over wat de neuroloog had gezegd over die zenuw.  Hij had het erover dat als die zenuw pijn blijft geven, een zenuwblokkade misschien een optie zou kunnen zijn. Maar als die zenuw ook spieren aanstuurt, schiet je daar toch weinig mee op? Hij had het erover dat zo'n blok bij de knie of in de rug gezet kan worden. Heb jij ervaring met de resultaten van zo iets? Ik weet wel dat ik zelf nooit een blokkade in mn rug wil,dus ik ben lichtelijk bevooroordeeld.....

    #6510

    Het enige wat je er dan mee zou kunnen opschieten is dat de pijn weg is. Maar een garantie is dat ook niet altijd

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief