Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #6406

    Zaterdagmorgen tussen 8 uur en 8.30 bij de huisarts. Prik 2. 4 kilometer fietsen 

    #6407

    Ja testen hoorde ik idd ook al dat mensen daar een eindje voor moesten rijden.

    @Ina bij de huisarts is op zich wel makkelijk. Die zit bij ons wel in het dorp,maar dat was alleen voor een beperkte groep mensen. Wij konden daar niet uit kiezen

    #6408

    Even bij lezen hier, ??

    #6409

    Ja de beesten zijn weer los

    #6410

    Hahaha,hou ze onder controle ?

    #6411

    De zweep ligt al klaar

    #6412

    Hahaha,  streng hoor!

    Luuk heeft alleen een beetje spierpijn in zn arm,meer niet. En hoofdpijn,hij zegt  omdat hij de hele achter de laptop heeft gezeten omdat hij tussen door toch niet even kon trainen. Geloof dat hij probeert een dag eerder met zn vakantie te beginnen of zich verveelt als hij een dag niet sporten mag?

    #6413

    De hoofdpijn kan van de vaccinatie zijn

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #6414

    Toch wel he, dat zei ik ook al tegen hem. Maar hij zei dat het kwam doordat hij de hele dag op zn laptop was bezig geweest.

    #6415

    ja ja.... hij zou niet moeten niet sporten als hij bijwerkingen heeft. Daar zal hij stiekem ook aan denken...
    Aan de andere kant: hele dag laptop is natuurlijk ook niet zo bevorderlijk. Daar zou je natuurlijk ook hoofdpijn van kunnen krijgen

    #6416

    Hij heeft ook niet gesport vandaag hoor, dat moet ik hem nageven. Alleen vanmorgen een rondje met de honden gefietst en vanmiddag met mij en de honden een rondje gewandeld. Dat is voor hem geen sporten? Normaal gaat hij sinds hij thuis werkt tussen de middag een uurtje flink trainen en doet hij telefoontjes lopend op de loopband. Nu heeft hij echt de hele dag alleen maar dingen uit zitten werken en versturen, dus hij heeft een excuus om daar hoofdpijn van te hebben. Misschien is hij morgen zo handig nog een dagje rustig aan te doen

    #6417

    Als hij morgen nog hoofdpijn zou hebben is dat wel verstandig

    #6418

    Morgenmiddag mag hij zowieso even achter zn laptop vandaan om met mn prik te gaan halen. Heeft ie dat niet als excuus dat het daar van komt?

    #6419

    ?

    #6420

    Dennis en ik hebben al weer ons best gedaan! Bewegen in het water, bewegen zonder water door Dennis en staan. Hij heeft nu wat meer gecoacht,met dit als resultaat:

    1e x 7 kg 5 sec

    2e x 7 kg 5 sec

    3e x 7,5 kg 5 sec

    4e x 7,5 kg 5 sec

    5e x 8 kg 5 sec

    Alles relatief ontspannen en zonder ingehouden adem? Dus met de mogelijkheid om de volgende keer nog wat verder op te bouwen.

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief