Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #601

    Dat is wat lastig in te schatten voor mij. Maar in de regel enkele dagen/ 1 week

    #602

    Ok,dat is te overzien?! Heb nog niks van de orthopeed gehoord. Maar ik hoop dat het voor hem voldoende is dat die zenuwpijn beter gaat. Dennis was wel geweest, later vandaag haalt hij de tape er weer even af om nog een keer te kijken en te voelen. Maar zo met tape leek het hem niet dat er meer zwelling dan gister zou zijn.

    #603

    maar even afwachten dan

    #604

    Nou hij heeft gebeld? Hij vroeg hoe het sinds vrijdag gegaan was en hoe het nu ging. Ik antwoordde dat nu de zenuwpijn een stuk minder is, alleen als ik mn voet beweeg nog scheuten. In de hoop dat hij daar genoegen mee zou nemen? Maar blijkbaar had hij niet verwacht dat het al wat beter zou gaan, hij vroeg door hoe het sinds vrijdag per dag gegaan was. Toen heb ik verteld dat het eerst alleen maar erger werd en dat Dennis het niet goed vond tot morgen te wachten en dus zelf op mijn verzoek eerder actie heeft onder nomen. Hij humde wat en maakte een opmerking of Dennis altijd maar doet wat zn patiënten hem vragen. En dat Dennis op hem over was gekomen als verstandig iemand. Dat laatste duidelijk sarcastisch. Ik zei dat de behandeling  wel had geholpen en dat ik daar blij mee ben omdat die zenuwpijn niet te houden was. Waarop hij zei dat daar wellicht medicatie voor was geweest. Hij was duidelijk best een beetje pissig, want hij maakte een opmerking dat ookal zou Dennis nog zulke gouden handjes hebben, hij deze actie niet pijnloos uitgevoerd kon hebben. Waarop ik bekende idd nog flink last te hebben, maar dat dit  beter uit te zingen is dan die oorspronkelijk pijn...... hij zei dat hij voor mij hoopt dat het volgende week maandag beter gaat, dat hij me dan weer wil spreken. Dus dat ik deze week maar héél rustig met mn voetje omhoog op de bank moet blijven zitten en dat Dennis maar héél goed zn werk in de gaten moet houden zonder verdere schade aan te richten. En dat hij hoopt dat het niet nodig is dat ik daarmee bij hem langs hoef te komen.....  Ik heb maar niet gevraagd wat hij dan zou doen?

    #605

    Typische reactie.. had ik wel verwacht hoor. Ik heb het wel vaker meegemaakt. Vervelend, vooral voor Dennis
    Maar voor de rest niet wakker van liggen.

    "En dat hij hoopt dat het niet nodig is dat ik daarmee bij hem langs hoef te komen..." dit is min of meer een waarschuwing voor Dennis

    #606

    Ik denk toch dat ik altijd zelf beslissen mag wie er wat aan mijn enkel doet. En als ik weer dat gevoel van vrijdag krijg, zal ik Dennis weer vragen er wat aan te doen! Het is toch niet zo dat het advies van een arts bindend is? Ik bedoel, hij kan ook niet controleren of iemand wel braaf op de bank zit de hele dag......

    #607

    Het ligt toch iets genuanceerder... Maar zoals ik al schreef: niet wakker van liggen

    #608

    Ok, misschien denk ik te makkelijk over. Ik maak me er verder niet druk om hoor. En Dennis ook niet. Ik hoop alleen dat hij zich niet stil houdt als hij een idee heeft waarmee hij kan helpen dat het sneller beter wordt ( en jij ook ? ).

    Verder zal ik me keurig aan de regeltjes van de dokter houden!? En Dennis komt straks kijken wat hij aan schade heeft aangericht,of dat het meevalt

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #609

    Ik denk dat het nog wel mee zal vallen

    #610

    Daar ga ik ook van uit, anders zou ik wel meer last krijgen toch? Over de tens heb ik niks gezegd, zou dat wel mogen? Dat zou hij vanavond ook proberen.

    #611

    dat hoeft die echt iet te weten. Dat is niet voor je enkel maar voor de spieren ?

    #612

    Hahaha, je hebt gelijk!

    #613

    De schade viel idd mee hoor! Niet meer zwelling dan gister, gelukkig. Tens ook gedaan, ook daar geen schade mee aangericht? Dennis zegt dat als dat na een aantal keer geen problemen richting de enkel geeft, ik dat ook een aantal keer per dag zelf kan doen. Ben je het daar mee eens?

    #614

    Ja, als voor jou maar duidelijk is waar de elektrodes moeten.

    #615

    Je mag er om lachen, maar Luuk kwam met het briljante idee gewoon met een stift kruisjes op mm been te zetten.......? Dan kan Suus het ook niet per ongeluk verkeerd doen. Tjaa.....

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief