Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #5866

    Dat kan ook wel eens gebeuren. Ik heb dat wel eens met een internist gehad. Die was dus niet blij

    #5867

    Oeps?

    Die fysio zei tenminste nog verschrikt sorry nadat ik hem uitschold

    #5868

    Die. Ze liep op hoge poten zwaar beledigd weg

    #5869

    Dan had je zeker iets zeer onaardigs tegen haar gezegd. Of ze was een beetje lichtgeraakt

    #5870

    Ik vond het niet onaardig... maar ze had een beetje gelogen en daar kan ik dus niet tegen. Die dacht dat ze mij nou echt alles kon wijs maken...

    #5871

    Dat is voor een arts ook niet bepaald netjes, dan was het haar eigen schuld!

    #5872

    Zo had ik die andere orthopeed ook wel voor wat willen uitmaken vorig jaar?

    #5873

    Dat vond ik dus ook. Maar ze heeft het ook geweten hoor en de drie co's die erbij waren ook. Maar ook dat was haar eigen schuld, want ze wou niet 1op1 met me praten...
    Dus dan de jas maar 'en plein public' uitgeveegd

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #5874

    Eigen schuld! Voor haar ook weer lesje dat artsen niet oppermachtig zijn. En dat dus ook niet hoeven te denken dat ze dat wel zijn...

    #5875

    Ze had er natuurlijk niet op gerekend dat ik iets meer weet dan de gemiddelde patiënt .Ik denk niet dat ze het risico nog een keer zal nemen

    #5876

    Dat denk ik ook niet? Soms snap ik niet zo goed waarom sommige artsen zo uit de hoogte doen. Zoals ze toen in mijn geval Dennis als onnozel behandelden en vervolgens zelf wel aan mn voet gaan staan draaien. Ik denk dan wel eens dat onze dieren het beter geregeld hebben. Die hebben allemaal super lieve, betrokken en vooral kundige dierenartsen. Die ook gewoon zeggen als ze iets zelf een keer niet kunnen doen en dan verwijzen naar een collega of kliniek waar ze het wel weten. Denk dat ik voortaan ook maar naar de da ga ?

    #5877

    Heb je filmpje van die voetballer van Feyenoord gezien, wat die met zn enkel deed? Dat was wel even een stuk akeliger dan mijn actie 2 jaar geleden! En die ligt er naar verwachting maar 3 tot 5 maanden uit. Als je dat beeld zag, verwacht je dat ie er veel langer dan ik zoet mee zou zijn, ik werd er naar van??

    #5878

    Ja, soms lijkt het dat je bij de da beter af bent

    #5879

    Ik heb het filmpje zelf niet gezien.

    #5880

    Één van de jongens van Luuk zn team stuurde het door, op You Tube stond hij nog wel. Zag er echt heel naar uit, maar als je dan leest dat hij met een half jaar weer klaar is,vind ik dat best mee vallen??  Luuk zei dat het boontje komt om zn loontje was, met de actie die hij tegen die tegenstander van plan was. Zo is Luuk zn enkel toen doormidden getrapt

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief