Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #5491

    Haha, ja precies! Zij hadden soms ook uitdrukkingen waar ik niks van begreep. Maar wel grappig, ik las laatst het laatste deel van de serie van Kluun. Daar schrijft hij stukjes dialect in, die als voetnootje vertaald worden. Ik kon alles nog zo volgen, dus heb het blijkbaar toch aangeleerd toen ik daar woonde.

    Ik heb op zich wel een talenknobbel, alleen toch iets minder voor dialect uit mn geboortestreek?

    #5492

    Je kunt nou eenmaal niet alles hebben

    #5493

    Zolang ik me verder verstaanbaar kan maken, lig ik er niet wakker van! Daar heb ik dan weer andere dingen voor,enkels enzo???

    #5494

    ??

    #5495

    Weer bij geslapen, enkel weer bijgekomen, morgen weer vol goede moed aan de bak!?? En weer gewoon aan het eind van de ochtend?

    #5496

    Dat lijkt me een strak plan

    #5497

    Hahaha, gaat goed komen!

    Heb er van geleerd en Dennis zegt dat hij de volgende keer als ik toch graag mn zin wil op een moment waar hij twijfels bij heeft, gewoon heel streng nee gaat zeggen???

    #5498

    Niet verkeerd

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #5499

    Het resultaat van vandaag:

    1e x 4kg,  4 sec, toch weer even twijfel?

    Daarna nog 4x 7,5 kg, ook 4 seconden.

    Wat gelukkig weer makkelijker ging dan zaterdag??

    #5500

    Goed zo kanjer! It's a long way to Tipperary!

    #5501

    Hahaha, nou gelukkig hoef ik daar niet lopend naar toe, dan was ik wel heul lang onderweg!????

    #5502

    Ja poeh!

    #5503

    ??

    #5504

    Alleen blijf ik het toch raar vinden dat ik qua kracht eigenlijk niet voor uit ga. Met bewegen niet en ook niet als ik tegen Dennis zn hand gas geef

    #5505

    Dat komt nog wel hoor...niet alles in een keer tegelijk

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief