Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #5461

    Zeker niet

    #5462

    Haha, volgende keer weer gewoon smorgens, kan het dan alleen maar mee vallen!

    #5463

    Zo is dat

    #5464

    Voor mn nachtrust ook beter om smorgens te oefenen,heb ik s nachts toch minder last? Denk dat ik zo maar een tukje op de bank ga doen als de jongens weer in de tuin gaan spelen bij Den zn pa en ma?

    #5465

    Geen slecht idee met dit weer

    #5466

    Het is hier droog!

    #5467

    Hier triest en vochtig

    #5468

    John zit in het zuiden, ik het noorden, hier ook grijs met veel wind en af en toe een hagelbui. Ina zit jij dan ergens in het midden waar het wel mooi weer is????

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #5469

    Niet eerlijk..

    #5470

    Nee idd!!

    Helemaal sneu voor Luuk en Dennis, die zijn buiten bezig! Ik zit tenminste lekker warm bij de kachel?

    #5471

    That's life...

    #5472

    Hahaha, dan is mijn leven zo slecht nog niet?

    Heel "toevallig" net toen Luuk weg ging, kwam mn broer hier, kon die even rustig uitgebreid sporten. En mij in de gaten?? al zegt ie van niet. Heb hem net ook maar even met de ???op pad gestuurd, blijf ik lekker binnen!

    #5473

    Goed bedacht !

    #5474

    Toezicht op mij laten houden of hondjes uitlaten??

    #5475

    ????

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief