Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #496

    Gelukkig wel. Ze zei dat ze over 4 maanden even weer wil kijken. En eerder als ik wel weer extra moe ofzo word. En als ik blijf afvallen moet ik ook even contact opnemen

    #497

    vinger aan de pols dus. Goed zo

    #498

    En er is vandaag een grote doos met verschillende home fitness dingen bezorgd ? Dat ding van Luuk vond hij niet geschikt voor mij, daar zat veel te veel weerstand op. Dat vond hij en te zwaar en niet goed omdat ik niet stabiel en recht zit met 1 been naar voren en 1 naar beneden.Hij heeft dus  vanalles nieuw uitgezocht, maar er is maar 1 bij waar ik zonder zijn ( of Dennis ) super visie wat mee mag doen? De rest komt in de garage.....

     

    #499

    Dan is er in ieder geval iets voor je....

    #500

    Komt goed, ik mag me overdag vermaken met dat touw ding met katrolletjes, Luuk zegt dat die ongevaarlijk is?? en hij heeft nog wat dingen met verstelbare weerstand die we samen gaan doen.

    #501

    Komt helemaal goed..

    #502

    Gister weer nieuwe tape.  En zoals het lijkt toch weer een paar mm minder. T gaat heel erg langzaam,maar hoop dat het toch goed genoeg is.......

    #503

    Het herstel zal langzaam gaan.... belangrijkste is dat er vooruitgang in zit

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #504

    Ik had even de bon opgezocht van toen ik ongeveer een jaar geleden nieuwe rijlaarzen op maat had laten maken. Toen was mn linker voet rond de enkel 21,9 cm. Rechts 20,7. Zo heb ik een idee waar hij weer naartoe moet. Duurt in dit tempo nog wel even?

    #505

    Als het herstel doorgaat, zal er waarschijnlijk ook een omslagpunt komen vanwaar het sneller gaat

    #506

    Dat hoop ik! Dennis zegt aldoor dat ik er rekening mee moet houden dat op een gegeven moment stagneert ,maar die is aldoor bang dat ik te snel wil. En dan sneu ben als dat niet het geval is

    #507

    Stagnatie kan, maar dan zal het daarna in de regel wel iets sneller gaan.

    #508

    Daar hoop ik dan maar op!

    #509

    Hoi John, even weer een vraagje....

    Gistermorgen had ik terwijl ik niks deed of gedaan had, weer ineens die hele felle pijn steken in mijn enkel. Aan de binnenkant vooral en het zit echt diep van binnen voor mijn gevoel. Ik dacht dat ik er misschien verkeerd op gelegen had ofzo en heb 400ibu met 1000 paracetamol genomen,wat ik voor de nacht ook gebruik en het echt niet fujn voelde. 'S middags was het eigenlijk niks verminderd en heb ik 600 ibu met 1000 paracetamol genomen. Toen gingen de scherpe kantjes er wat af. Voor ik naar bed ging weer 600ibu met 1000 paracetamol. Toch werd ik vannacht weer steeds wakker van de steken. Luuk werd ook wakker en vroeg of ik wel wat genomen had voor ik ging slapen. Om hem niet midden in de nacht ongerust te maken,heb ik gezegd dat ik het idd vergeten was. En nog een keer 600 ibu met 1000 paracetamol en 1 hele Temazepam genomen. Daarmee heb ik uiteindelijk wel geslapen. Alleen zijn die steken er nu dus nog steeds. Net heb ik weer ibuprofen/paracetamol  genomen omdat mn schoonmoeder zo komt en die zich ook altijd gelijk druk maakt.

    Maar is dit iets wat erbij hoort of moet ik me hier wel zorgen om maken? Ik heb het 1 keer eerder gehad dat het even weer zo erg werd, maar dat had een duidelijke oorzaak. Toen sprong 1 van de honden iets te enthousiast tegen me aan en maakte ik een rare beweging omdat ik bijna om viel. En toen was het na 1,5 dag ook echt weer gewoon over. Nu kan dus ik echt niks bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ja, the story of my life, dat allemaal weer te positief ging de laatste tijd?.........

    #510

    Wanneer had je de nieuwe tape gekregen?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief