Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #481

    Daar was hij dus niet zo enthousiast over helaas......pas als ik niet meer met mn voet omhoog hoef te zitten zei hij toen ik dit zelf vroeg

    #482

    Dan zul je nog even geduld moeten hebben

    #483

    Ik zal hem nog een keer vragen in elk geval. En Luuk vragen veel chocola mee te nemen  om op gewicht te blijven??

    #484

    Luuk vraagt of zo'n elastiek ding wat je aan de muur kan maken wat zou zijn. Die gebruikte hij toen hij met zn knie zat. Dat is alleen voor je bovenlichaam en kan je zittend doen.....

    #485

    Dat zou een mogelijkheid zijn

    #486

    Hij gaat kijken waar dat ding is en het zelf even uit proberen. En dan Dennis overtuigen dat ik daar best met beleid mee om kan gaan?

    #487

    Met beleid !!

    #488

    Hahaha, Luuk zei toch al dat ik geen sleutel van de garage zou krijgen? Dit wordt het eerste " toestel " wat er komt en hij blijft bij wat hij gezegd heeft! Hij kan heel streng zijn??

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #489

    Lijkt me soms ook wel nodig...

    #490

    En bedankt? Volgens mij was jij degene die over meer bewegen begon, ik haakte er alleen maar enthousiast op in?

    #491

    Maar probleem is denk ik dat je soms wat te enthousiast aan de slag gaat..??

    #492

    Ik beloof dat ik in dit geval goed naar mijn vriendje zal luisteren! En als Dennis het echt liever niet wil, zal ik het niet doen. Gerustgesteld??

    #493

    Helemaal goed !!!

    #494

    Bloeduitslagen waren ok gelukkig!

    #495

    dat is dan in ieder geval goed...

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief