Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #466

    Woensdag middag naar de huisarts om bloed te prikken. Zijn er nog dingen waar ik specifiek naar zou kunnen vragen waar ze naar zouden moeten kijken?

    #467

    Alleen de dingen die ik aangaf. Als je geen andere klachten hebt zou ik zo niet weten wat er nog gecontroleerd zou moeten worden. De CRP en BSE wellicht om toch even te kijken of er een ontsteking is

    #468

    Ik ga het vragen, dank je! Ontsteking zou dan in die enkel zitten? Want verder heb ik geen klachten ergens anders

    #469

    Zou kunnen..hoeft niet

    #470

    Ok, nou voor ik weer zenuwachtig word van wat er eventueel mis zou kunnen zijn, laat ik eerst maar bloed prikken? En dan is woensdag net een flutdag als je 3 werkdagen op de uitslag moet wachten?

    #471

    Ik verwacht niet dat er een ontsteking is, maar zeker weten is altijd beter

    #472

    Dat is ook Dennis zn motto: meten is weten!

    #473

    Huisarts heeft behalve bloedgeprikt verder ook gelijk een APK gedaan? Bloedruk, hartslag e.d. was allemaal prima, wat ik alleen niet zo leuk vond, was dat ik 2,5 kg afgevallen was. Verdwijnen spieren zo snel als je niks doet, of heeft Lucas weer gelijk en eet ik gewoon te weinig?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #474

    Je beweegt een stuk minder, je stofwisseling vertraagt en dan ga je minder eten. Je krijgt vanzelf minder eetlust en gaat waarschijnkijk wel wat meer drinken.

    #475

    Ja dat klinkt wel zo als het is. Ik heb het gevoel dat ik op thee en water de dag wel door kom. 's Avonds schept Luuk op en dat is  voor mijn gevoel meer dan anders, terwijl hij zegt van niet. Maar ik had verwacht ( gehoopt ? ) dat ik misschien wat aan zou komen nu ik de hele dag niks doe.

    #476

    Bespreek met Dennis, om toch iets te gaan bewegen zonder de enkel te belasten.

    #477

    Dat had ik hem al een keer gevraagd, maar hij vindt het geen goed idee zolang ik van de orthopeed volledig rust moet houden. Verder dan een bal voor de honden weggooien in de tuin vanaf het bankje kom ik dus niet? Als jij een idee hebt, zeg het maar, dan stel ik het hem voor!

    #478

    Je wat oefeningen kunnen doen met je bovenlichaam. Niet om spierweefsel te kweken, maar puur om de beweging.

    #479

    In de sportschool? Want dat wilde ik graag

    #480

    Dat zou kunnen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief