Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4606

    Ja, Rin Tin Tin, Ivanhoe, Lassie, Daktari, Fury (over een paard), Lassie en zo kan ik nog wel even doorgaan

    #4607

    Jaaa! Ivanhoe en Lassie keken wij ook naar! Mijn ouders hadden daar nog video's van, die ze later op dvd hadden. Zal ze eens vragen of die er nog zijn ergens.

    Fury ken ik niet, Black Beauty wel. Was Daktari een jongetje met een leeuw?

    #4608

    En Flipper de dolfijn, ook een leuke!

    #4609

    Ja, schele Clarence was de leeuw

    Fury was mooi. Een super paard....

    #4610

    Ja, en flipper idd ook

    #4611

    Fury ga ik opzoeken?

    #4612

    We kregen pas in 1963 tv. Toen was Suus er nog niet denk ik.  We mochten bij de buren kijken. Nu ook geen t.v. Er moet wat aan de instellingen worden veranderd. Ach en op internet kan je eventueel ook t.v. kijken.

    #4613

    Suus is van bouwjaar 1982

    Dus wel opgegroeid met tv? Maar ken wel een aantal series die John noemt omdat mn ouders ons dat lieten kijken. En we vonden dat ook echt leuk!

    John, Floris was ook leuk! En als films herinner ik me The good, the bad and the ugly, daar is mn vader gek op. En de knok films met Bud Spencer en Terrence Hill, die hebben we ook tig keer gezien! En pas nog terug gekeken, toen waren ze weer op tv

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4614

    Er waren er een heleboel...
    Onze eerste TV kregen we in 1962. Met zo'n antenne op het dak die je moest richten... 1 Nederlandse zender te ontvangen in het begin, maar wel verschillende Duitse zenders. Die hadden in die tijd al heel veel films en series...

    #4615

    Als je nog meer leuke weet, roept u maar!

    Net als oude jeugdboeken, daar zal ik mn ouders eens naar vragen of ze die nog op zolder hebben liggen. Kan ik daar in beginnen als het mooi weer wordt en we weer in de tuin kunnen zitten???

    #4616

    Mr. Ed het sprekende paard... Hilarisch
    Stanley Beamish ( ook wel Mr. teriffic )
    De Jetsons
    The Thunderbirds (sci fi 1965) als je bedenkt wanneer dat is gemaakt en de technologie die ze gebruikten, geloof je je ogen niet. Degene die dat maakt moest toch wel een goed vooruitziende blik hebben.
    Swiebertje

    #4617

    Swiebertje ken ik en Mr Ed ook, die zijn ook leuk om terug te kijken! Thunderbirds ken ik alleen  volgens mij als tekenfilm in een nieuwere versie.

    Die andere ga ik opzoeken!

    #4618

    Ben je toch wel even bezig

    #4619

    Dat komt mooi uit, want iemand vertelde me dat ik met mn revalidatie ook nog wel even bezig ben??

    #4620

    Oh ja? Dan was dat zeker een helderziende ? uit de 11de eeuw waarschijnlijk

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief