Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4066

    Ik vind het niet erg,anders deed ik het niet op deze manier,lijkt me.
    En wie het niet prettig vindt mee te lezen, hoeft dat niet te doen.
    En ik ga er van uit dat als John de gesprekken niet vindt kunnen hier op het forum, hij dat ook aan geeft.

    Wat voor behoefte je bedoelt @Crispy, begrijp ik niet helemaal.

    #4067

    Ik zou ook alle verschillende onderwerpen in aparte topics onder de naam "anoniem" kunnen doen. Dan was het waarschijnlijk niemand opgevallen.

    Nu is het een soort dagboek/blog geworden en wie het leuk vindt of interesserd, kan het volgen. En er misschien wat uit halen. Ik ben in elk geval heel erg blij met de steun en het advies wat ik hier vind......

    #4068

    Dat je je gesteubd voelt! Die behoefte lijkt vervuld en dat helpt dan toch als je dat graag wil of als je een beetje eenzaam bent soms. misschisn dat ook John opleeft als jij schrijft, want ik vind hem hier minder kortaf en simpel reageren dan op sommige andere topics. Er is iets moois gegroeid, en misschien helpt dat jullie allebei.

    #4069

    Eigenlijk weet ik niet echt hoe ik hier op reageren moet, of ik er wel op reageren moet.Ik doe het toch even,dan is in elk geval mijn intentie duidelijk voor iedereen die het leest en daar twijfels heeft n.a.v. jou laatste berichtje.

    Als je suggereert dat er iets tussen John en mij zou zijn gegroeid, hoop ik niet dat je dat op een bepaalde manier bedoelt.
    Daar is namelijk geen sprake van hoor! En dat zeg ik niet alleen omdat mn vriend mee kan lezen.

    Zie het als een relatie met een (fysio)therapeut of andere hulpverlener,waar je heel lang bij onder behandeling bent of mee samen werkt,dan wordt je vertrouwelijker met elkaar en praat je opener en vrijer met elkaar dan wanneer je maar een paar keer iemand ziet, gewoon omdat je elkaar beter leert kennen.

    En ja, ik voel me soms eenzaam en weet niet goed wat ik met mezelf moet,in mijn hoofd dan,niet in de zin van alleen. Als je goed hebt meegelezen,weet je dat ik eerder een ingrijpende blessure heb gehad waardoor mijn leven nogal veranderd is. Hier kan ik met John over praten, met het gevoel dat hij begrijpt waar ik het over heb. Dat is heel erg fijn.
    Maar het is geen eenzaamheid in de zin dat hij mijn enige lichtpuntje van de dag is hoor.( sorry John ? )

    En wat je suggereert dat hij hier uitgebreidere berichten schrijft, zeg nou eerlijk, sommige topics/vragen kun je niet anders op reageren,vind het soms nog heel netjes hoe er geantwoord wordt,bij mij was het er echt anders uit gekomen.....
    Bij serieuze vragen zie ik tenminste altijd echt wel dito antwoorden.
    En daarnaast weer wat ik net noemde,als je elkaar langer kent,veranderen gesprekken.

    Ik hoop dat dit duidelijk maakt met wat voor intentie dit topic nog steeds doorloopt. En er even van uitgaande dat jij dezelfde persoon bent die vaker reageert, is er in de afgelopen 1,5 jaar 1 andere persoon geweest die er ook op gereageerd heeft. Dus over mijn privacy maak ik me geen zorgen!

    #4070

    shit ?
    ????????

    #4071

    Sorry John,hoop niet dat je nu teleurgesteld bent?

    #4072

    @Fijn toch maar even uit zijn droom helpen.
    Dat ik in dit topic ( maar ook in andere topics) iets anders en wellicht uitgebreider reageer heeft te maken met mijn jarenlange ervaring als sportfysiotherapeut en dus ervaring met sportblessures. En samen met haar fysiotherapeut en haar partner ( en soms ook Jaimie, haar paardje) vormen we een "team" om Suzan hier doorheen te helpen. En ja gesprekken veranderen in de loop van 1,5 jaar. Maar dat gebeurt ook in andere topics.
    Opleven doe ik toch echt van andere dingen. Het enige wat hier groeit, zijn de plantjes op de vensterbank.

    #4073

    alle dromen om zeep geholpen ????

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4074

    Teamwork makes dreamwork, om in style te blijven?

    En voor de rest idd alle dromen en illusies de wereld uit!?

    #4075

    en weer terug naar de orde van de dag

    #4076

    Hahaha, ja, verder met bankhangen en boekje lezen?

    #4077

    Wat houdt een positieve schuiflade test in?
    Die vriendin van mij is eindelijk in het ziekenhuis geweest, ze appt me net.
    Haar arts had dat genoemd en ook meerdere geïrriteerde pezen. Ze moet nu wachten op een mri.

    Ik was even benieuw wat dat inhoudt, zij gaat het haar fysio vragen,mijn fysio werkt tot 20.00, die is niet bereikbaar. Dus kom ik weer bij jou uit?

    #4078

    Bij de schuifladetest van de enkel wordt de voet ten opzichte van het onderbeen naar ventraal en dorsaal bewogen. Deze test is primair gericht op het differentiëren tussen een ruptuur en een distorsie na een inversietrauma. Bij een ruptuur zijn er dus banden afgescheurd

    #4079

    Dat is dan dus niet goed als die test na zoveel maanden nog positief is?

    #4080

    Niet echt

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief