Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4051

    Hoop doet leven...

    #4052

    Dat zeggen ze,maar zal proberen geen verwachtingen meer te hebben de volgende keer. Valt het ook niet tegen.....

    Is die meneer met zn nachtelijke jeweetwel ok? Anders reageer ik niet meer. Jou reactie is blanco daar,zag ik?

    #4053

    Die is daar onbedoeld terecht gekomen.
    Volgens mij spoort die niet.... Ik denk dat Harry een punt heeft Als ik het laatste berichtje lees heb ik dan toch zo mijn twijfels over die gast

    #4054

    Ja, vond H in zn eerdere reactie niet zo sympathiek,maar vind dat hij nu idd een punt heeft......

    #4055

    Er zijn dingen waar mannen gegarandeerd niet met vrouwelijke collega's en eigenlijk helemaal niet met collega's op het werk over willen praten. En dit onderwerp is er toch echt een van

    #4056

    Denk het ook niet?
    In zn eerste berichtje was het nog redelijk normaal. Toen dacht ik nog dat het een serieuze vraag was. Zelf zou ik met een goede vriend wel over zo iets praten als hem dat dwars zou zitten en hij er over zou beginnen. Maar op zn reactie net ga ik maar niet in. Vind dat iets te vrijpostig en iets teveel details....

    #4057

    Ja, te veel details...iets te uitvoerig en in deze discussie volstrekt onnodig.

    #4058

    De eerste fan heeft zich al gemeld

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4059

    Precies!

    Dennis vond het trouwens ook heel goed van je dat je Luuk en mij even aan de praat hebt gekregen. Hij wist het wel van Luuk zn gevoelens, ook dat hij er met mij nog nooit echt over had gepraat.

    #4060

    Die stiekemerd... In plaats van het zelf aan te zwengelen mij voor het karretje spannen ??

    #4061

    Hij had het wel geprobeerd hoor?
    Alleen zei Luuk dan dat hij niet wist hoe hij het brengen moest en dat ik al genoeg aan mn hoofd heb.
    En Dennis wilde niet achter Luuk zn rug om met mij erover hebben, wat ik ook wel snap.
    Dus toen Luuk begon over dat hij toch zelf misschienn met iemand zou willen gaan praten, noemde Dennis jou. Omdat hij weet dat jij ook mijn verhaal kent en daardoor beter de stukjes in elkaar zou kunnen passen. Dennis kent ons allebei natuurlijk ook,maar is ook emotioneel betrokken omdat hij al van kleins af aan met Luuk bevriend is en inmiddels ook een hele goede vriend van mij is.
    Dus hij heeft het jou kant op gestuurd omdat hij er vertrouwen in had dat jij wist hoe je de juiste knopjes bij ons in moest drukken!

    #4062

    Ik snap het wel hoor. Dat is wat ik eerder ook schreef. Voor mij makkelijker omdat ik niet emotioneel betrokken ben. Dennis is dat wel. Hij had het in ieder geval goed ingeschat. En het heeft gewerkt. dat is het belangrijkste

    #4063

    Het heeft zeker gewerkt!
    Dennis is ook goed in het doorzien en inschatten van mensen en weet ook waar hij niet doordringt,zeker bij mijn lieve Luuk....

    #4064

    Hallo Suzan en John,

    Is het voor jullie prettig om en plein public alles te bespreken, en niet samen te appen over dingen rondom enkel, medicatie, relatie, enz?

    Ik kan me voorstellen dat het een behoefte vervult en lastig is om nog te stoppen.

    #4065

    Suzan heeft nog geen verzoek in de richting gedaan, dus neem ik aan dat ze het niet bezwaarlijk vindt. Als dat wel zo is, dan hoor ik het graag

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief