Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #4036

    Trouwens nog een vraagje, ben ik in andere topics zo doorzichtig over wat Luuk voor mij betekent? Want daar ben ik me nooit bewust van geweest. Dat ik dat zo liet merken,bedoel ik dan.
    Dat vroeg ik me af, omdat jij het er in elk geval uitgehaald hebt

    #4037

    Nee hoor. Voor anderen niet. Voor mij wel omdat ik natuurlijk alle andere berichten ook ken

    #4038

    Mag ik vragen hoe jij het er dan uit haalt? Uit wat voor berichten bijvoorbeeld

    #4039

    Ga daar nou maar niet te veel over nadenken...
    Het zit toch vooral in de berichten in dit topic en hoe je dan reageert op iemand met een problematische relatie. Ik combineer dan meerdere opmerkingen in diverse berichten met elkaar. Bovendien heb je dat in min of meerdere bewoording al een keer in een berichtje aangegeven. En de vraagstelling van Luuk, gaf mij aanleiding om te vermoeden dat er toch nog iets diepers aan de hand was.

    #4040

    Ik was gewoon nieuwsgierig?
    Maar het klopt wel dat slechte relaties mij aan de relatie met mn ex doen denken. En dan voel ik met extra gelukkig dat ik Luuk in mn leven heb. Daar maak ik geen geheim van!

    #4041

    En sinds gisteren is Luuk daar ook van doordrongen ?

    #4042

    Gelukkig wel!
    In dit geval was hij degene die zn onzekerheid en angst niet uitsprak.
    Goed van Dennis dat die hem aangespoord heeft bij jou aan te kloppen, Dennis kent hem zo goed,misschien heeft die wel wat aangevoeld.

    #4043

    Dat zou zeker kunnen

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #4044

    Zal Dennis eens vragen morgen,dan komt hij weer oefenen?

    #4045

    En als er morgen na het oefenen geen veranderingen zijn........

    #4046

    Dan is dat nog steeds een goed teken

    #4047

    Dat heb ik bij deze genoteerd!??

    #4048

    Geen verandering vandaag?

    #4049

    ?
    Niet verslechteren is in deze ook vooruitgang

    #4050

    Ja dat zeg ik ook tegen mezelf?
    Ookal hoopte ik natuurlijk wel weer dat het beter zou gaan?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief