Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #3001

    Gaan we doen!

    Wil toch graag voor op schema blijven he??

    Hij vond het wel goed om ook mn armen weer een beetje aan te sterken, voor als ik straks meer met mn krukken rond mag hobbelen. En ik heb een personal trainer in huis, dus die zal me héél goed in de gaten houden als Dennis er niet bij is?

    #3002

    Aan de slag dus ?

    #3003

    Hahaha ???

    Morgen beginnen we!

    #3004

    Wat is het fijn om even het gevoel te hebben echt wat gedaan te hebben!

    Voel nog geen reactie in mn enkel, toen ik net klaar was klopte hij wat meer. Maar dat ging weer over toen ik hem weer omhoog had.

    Als ik morgen ook geen last heb, mag ik dinsdag als Dennis er is weer.

    Nu lekker uitgebreid in bad, heb ik verdiend??

    #3005

    Klinkt weer goed..
    Het kloppen in de voet is normaal. Als het maar wegtrekt als de voet weer omhoog gaat

    #3006

    Dennis wilde ook nog even weten of het ook invloed op mn gewicht gaat hebben, in de zin dat er niet wat af mag. Zit nog steeds op 59,5 kg. ( ben 1.75 m ) Het is in elk geval gelukkig nog hetzelfde als toen bij de huisarts van de zomer en niet weer minder!

    #3007

    Het zou wat invloed kunnen hebben, maar minimaal denk ik. Daarnaast zou het heel goed kunnen dat je door meer bewegen ook meer eetlust gaat krijgen

    #3008

    Het klopt nu al niet meer gelukkig?

    Zolang ik maar niet meer afval, wil heel graag naar minimaal 63, liever nog 65 kg.......

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #3009

    Eigenlijk is het toch wel een fijn gevoel iets meer tijd te hebben tot de volgende scan.

    Het voelt of ik me kan voorbereiden op de volgende stap. Dan komt niet alles tegelijk. Als je begrijpt hoe ik dat bedoel? Ik zei het ook tegen Dennis en die zei ook dat dit wel een goeie tussenstap is

    #3010

    Als jij er maar een goed gevoel bij hebt.
    Of bedoel je eigenlijk dat de scan gunstiger zou kunnen uitvallen als je wat meer tijd en beweging hebt?

    #3011

    Nee, ik bedoel dat ik nu het gevoel heb dat ik beter voorbereid ben als de scan gunstig uitvalt en ik verder mag met bv beginnen mn voet te belasten.

    Daar zie ik best tegen op en het voelt van 0 naar 100 om daar zo vanuit volledig niks doen mee te beginnen. Nu we alvast wat meer kunnen oefenen omdat de scan later is, lijkt die stap minder groot, van 0 naar 50, ofzo en dan hopelijk na de scan van 50 naar 100

    #3012

    50-75-100

    #3013

    Het voelt wellicht niet zo, maar vooralsnog gaat het in ieder voorspoedig

    #3014

    Vandaag voelde toch echt weer een stapje verder hoor! Omdat ik voor het eerst in 14 niet met mn voet omhoog hoefde zitten.

    En daar niet nu heel veel spijt van heb.

    Dat is voor mij wel een heel fijn gevoel!!

    #3015

    Dat kan ik me wel voorstellen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief