Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2986

    Haha, ja dat is zo......

    Als je ziet dat ik dit topic 1 jaar en 2 maanden geleden gestart ben, hoop ik idd dat de langste tijd voorbij is!

    #2987

    In ieder geval de tijd van bank liggen en stil zitten

    #2988

    Kan niet wachten!

    Kl#ten dat die scan uitgesteld is tot geen idee wanneer?

    #2989

    Dat is idd wel vervelend

    #2990

    Nou ja, er zijn ook mensen met ergere dingen die ook moeten wachten. Dus ik ga niet klagen

    #2991

    Voor het slapen gaan een omgeving, geen idee of het ergens op slaat, zo niet geef het pammetje maar de schuld?

    Ik dacht aan die man met zn knie, Luuk is toen na zijn knie operatie op advies van zn arts bij een podotherapeut geweest voor een loop analyse.  Hij heeft toen een zooltje gekregen om de druk op zn knie te verlichten en die is naarmate hij weer beter kon bewegen,een aantal keer aangepast. Daar heeft hij nog steeds baat bij, hij voelt het in zn knie als hij bv een dag nette schoenen aan heeft ipv zn sportschoenen waar het zooltje in zit.

    Geen idee of het wat voor die meneer is,nu of na verder onderzoek,maar ik dacht er ineens aan...

    #2992

    Het is in ieder geval een optie

    #2993

    Soms bedenk je ineens wat.....

    Maar als hij in de bouw werkt, zal hij er waarschijnlijk minder aan hebben als Luuk. Die kan er prima mee sporten,maar een een vloer of een straatje leggen op zn knieën kan hij echt beter niet meer doen. En Luuk heeft een ijzeren discipline als het om trainen en oefenen gaat, dus in zn revalidatie heeft hij er ook alles aan gedaan zn knie weer sterk te maken.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2994

    Soms is het een kwestie van uitproberen

    #2995

    Zal ik het als reactie er onder zetten?

    Als hij dat wel leest,want verder reageert hij niet als ik wat schrijf?

    #2996

    Voel je vrij...

    #2997

    Haha, nou ja, al leest hij het niet, wie weet heeft iemand anders er wat aan die het toevallig wel leest?

    #2998

    Helemaal waar

    #2999

    Ik mag van Dennis weer 2x per week heel rustig aan een half uurtje gewoon zittend wat krachttraining gaan doen!???? Hij zegt dat dat moet kunnen met mn voet niet omhoog, als ik er maar niet op ga steunen en we het zo doen dat de 2 dagen na het bewegen wel " rust" dagen zijn. Mee eens?

    #3000

    Uitproberen dus !!

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief