Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2896

    Lijkt me dan dus een goed idee

    #2897

    Vooral dat laatste zeker??

    Is het handig dit nog aan de orthopeed voor te leggen? De vorige keer begon hij zelf over bewegen,dus hij zal vast vragen hoe het gaat...

    #2898

    Gewetensvraag. Ik zou het niet doen.

    #2899

    Dan zeg ik gewoon eerlijk hoe het bewegen nu gaat en dat ik er tot nu toe steeds 1 dag last van gehad. Dat is een eerlijk antwoord op de vraag hoe het gaat,dacht ik?

    #2900

    ?

    #2901

    Doe ik dat?

    Dan komt nu van Luuk de vraag van de dag? En zo als iedereen weet, domme vragen bestaan niet?

    Vanmiddag waren we even op stal bij de ???en hij moest steeds niezen. Nu wil hij graag weten of hij een zwangerschapstest kan doen om te zien of hij Corona heeft???

    #2902

    laat hem maar eens een plasje doen...als dat werkt is die morgen wereldberoemd. Misschien kan het ook met een ovulatietest. Ikheb hier op het forum gelezen dat je die ook als zwangerschapstest zou kunnen gebruiken..

    #2903

    Hahahaha, ja daar had hij zn wijsheid ook vandaan gehaald!

    Zal hem nog eens wat laten lezen hier?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2904

    Nu even weer serieus ?

    Mocht de scan uitgesteld worden ,waar ik wel van uit ga, gaan we het zo doen als boven besproken is, Dennis zegt dat hij daar volledig achter staat. Gelukkig!

    En Luuk moet van het hooi en stro op stal altijd niezen,dus daar maken we ons niet druk om??

    #2905

    Goed plan.
    En cetirizine nemen voorda hij gaat, kan wonderen doen als hij er veel last van heeft

    #2906

    Hij heeft wel pilletjes,maar die neemt hij hij eigenlijk alleen als hij in de zomer zn vader mee helpt met hooien. Voor even vindt hij het niet erg genoeg. En Jaimie?is inmiddels aan zn geproest gewend geraakt?

    #2907

    Hey,

    Zou jij misschien ook even mee na willen denken of er nog belangrijke dingen zijn die ik aan de orthopeed moet vragen of vertellen als ik hem spreek?

    Of juist niet moet zeggen??natuurlijk........

    #2908

    Je kunt alles bespreken, maar even niet verklappen dat je vaker gaat bewegen als hij daar zelf niet mee komt. Tenzij Dennis dat toch liever wel zou willen doen. En de scan niet te lang uitstellen. Het is toch een goede graadmeter.

    #2909

    Haha, Dennis vindt ook niet dat hij dat persé hoeft te weten?

    Vind jij nog dingen belangrijk om van hem te weten? De scan zal ik idd vragen om zo snel mogelijk wel te laten doen. Vrees dat dat dan na nieuwjaar wordt als de Corona dat toe laat. Omdat december sowieso al een ongelukkige maand is met de feestdagen?

    #2910

    Eigenlijk niet. Nou ja, ik zou wel eens willen weten welke pezen er beschadigd zijn.. maar dat zal wat lastiger zijn

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief