Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2881

    Op geleide van pijn je voorvoet voorzichtig blijven bewegen. Maar geen 3 uur per dag

    #2882

    Hahaha ?

    3 uur is wel veel hoor, zelfs voor mij?

    Ik doe het af en toe even, Dennis zegt ook liever elk uur 4 of 5  keer dan langer achter elkaar. En idd als ik het in mn enkel voel, zoals nu, beter even niet.

    Ik luister braaf naar jullie hoor!

    #2883

    ???

    #2884

    Ik zal trouwens een bellen hoe het met de volgende scan staat. Want die zou in december zijn,maar heb nog geen bericht gehad wanneer......

    #2885

    corona problemen

    #2886

    Ja ik denk het.

    Omdat ik de vorige keren best ver van te voren bericht had wanneer het zou zijn

    #2887

    Had vanmorgen even naar het ziekenhuis gebeld over de volgende scan, ze ging even met de orthopeed overleggen wat zijn planning is en zou dan terug bellen. Dat deed ze net, maandag word ik gebeld door de orthopeed zelf. Hij wil graag even horen hoe het gaat, zei de dame aan de telefoon.

    Dus even afwachten wat hij zegt.....

    #2888

    Dan zal hij de scan waarschijnlijk willen uitstellen i.v.m. Corona

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2889

    Dat vrees ik ook.....

    Denk dat mn bank arrest dan toch nog wat langer gaat duren.

    Dennis zegt dat hij er vanuit gaat dat er zonder scan geen groen licht komt om meer te gaan doen. En dat hij zelf het risico ook te groot vindt eigenlijk.

    De scan zou in december zijn, hoop dat het niet tè lang gaat duren??

    #2890

    Eerst maar eens even afwachten wat de orthopeed gaat zeggen. Als jij maar eerlijk bent tegen de orthopeed over hoe het gaat. En daar bedoel ik dus mee: niet beter voordoen dan dat het is. Maar ik ga er vanuit dat je dat zult doen

    #2891

    Hoe zou jij er tegen over staan als de scan wordt uitgesteld, we vanaf december vaker zouden bewegen? Bijvoorbeeld 4 dagen ertussen ipv een week? Als het qua pijn goed gaat dan.

    Ik had het hier net met Dennis over, hij hoort graag jou mening voordat hij mij wat belooft??

    #2892

    Zie nu jou laatste berichtje.

    Nee dat zal ik niet doen hoor!

    En anders moet Dennis hem even vertellen hoe hij het vindt gaan,dan krijgt hij zeker een eerlijk beeld?

    #2893

    Daar zat ik dus net over na te denken... De orthopeed zal de scan waarschijnlijk willen/moeten uitstellen ivm Covid. Dan verwacht ik dat hij het zo wilt houden zoals het nu is. Maar in principe zou ik er op geleide van pijn en napijn, niet onwillend tegenover staan om iets meer te gaan doen. Maar dan wel met nodige voorzichtigheid, want er kunnen ook risico's aan zitten. En aangezien Dennis het dan toch moet gaan doen, is het wel belangrijk dat hij er positief in moet kunnen staan.

    #2894

    Dat doet hij zeker hoor!

    Alleen vindt hij het prettig om te weten dat iemand met meer ervaring als hij met ernstigere blessures er ook zo tegen over staat.

    #2895

    Hij zei er ook gelijk bij dat we niet een stap verder gaan zonder scan,maar om de enkel soepeler te maken, dan vaker het zelfde gaan doen. Wel de tape daarna weer net zo, dus zero vrijheid om te doe-het-zelven voor mij??

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief