Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #241

    Ik reken nergens meer op, zie het over 2 week wel weer,dan valt het ook niet tegen

    #242

    Vanmorgen even de huisarts gebeld, die vindt het Temazepam plan ook goed? En mn vriend is vanaf nu helemaal tot na het uitje vrij! Dus ik ben helemaal happy!

    #243

    Op naar de feestdagen en het uitje !!! ?

    #244

    Jaaaa?

    #245

    Vandaag weer gemeten, nog hetzelfde als de vorige keer helaas? Maar ik had ook niet zo snel alweer verbetering verwacht hoor?

    #246

    Dat zou ook wat snel zijn geweest...

    #247

    Had ik ook niet verwacht hoor? Het is 27 augustus gebeurd.  En de eerste keer dat het ietsje minder dik was, was na 6 weken, na 2x die spuit erin. En daarna is het voor mijn idee niet meer afgezakt, daarom heeft Dennis toen gemeten, dat was 6 week geleden. 4 week daarna was die bijna halve cm eraf. Ik ben niet zo goed in hoofdrekenen, maar heb wel in de gaten dat wel even weer kan duren tot de volgende halve cm......

    #248

    John,  bij deze wensen wij jou en je naasten hele fijne feestdagen!?? En nogmaals bedankt voor al je tijd, geduld, adviezen en bemoedigende woorden de afgelopen tijd!??

    ( En mocht er toevallig iemand mee lezen, ook hele fijne dagen gewenst natuurlijk! )

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #249

    Dank je wel. Ook voor jou en je naasten. En voor het komende jaar: Heel veel beterschap

    #250

    Dank je wel! Mn kerstkadootje heb ik net gekregen, nu wachten tot ik er gebruik van mag maken: we zouden boven de garage een mini trainings zaaltje maken, loopband, fiets, en een paar fitness apparaten en gwichten voor mn vriend. Alleen ipv boven de garage komt het nu beneden. Vonden mn vriend en Dennis wel een handig idee, " omdat Suzan voorlopig de trap toch niet op mag "...... Nou, Suzan is er blij héél mee!!

    #251

    Kijk, dat is nog eens een nuttig cadeau...

    #252

    Haha, jazeker! De mannen verheugen zich er zelf ook op om ongestoord thuis te kunnen trainen hoor? Ik denk dat ik straks als het klaar is, eerst alleen mag supporteren ?

    #253

    Voor jou zal het nog even duren voordat je "los' kunt gaan

    #254

    Ik zal vragen of ze een plekje vrijhouden waar ik kan zitten toekijken de komende tijd?

    #255

    Ze zijn ook nog niet klaar, maar de verbouwing gaat wel sneller nu het beneden gaat komen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief