Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #226

    Vandaag heeft Dennis weer de  tape opnieuw gedaan en eindelijk is mn enkel ietsje dunner!! Nou ja,  nog net geen halve cm, maar toch...... Ik ga maar niet uitrekenen hoeveel maanden het nog duurt voor hij weer normaal is met bijna een halve cm per maand, want dan denk ik dat ik niet zo blij meer ben? Maar voor nu voelt het even alsof er eindelijk een beetje vooruitgang is?

    #227

    Die vooruitgang is er dan ook

    #228

    Ja eindelijk! Volgende mri is 28 januari, ik hoop zo dat het dan nog wat beter geworden is.......

    #229

    Vannacht weer zonder de Temazepam geslapen, merk toch wel duidelijk verschil hoor. Zonder is de pijn in mn enkel veel nadrukkelijker aanwezig en is ook moeilijker te negeren en ik slaap ook minder vast/goed. We gaan het eerste weekend van januari weg, een lang weekend vanaf donderdagavond en dan maandagavond weer naar huis. Dan zou ik het zowieso graag weer willen gebruiken ( tenzij ik dan minder last heb natuurlijk  ). Maar zou ik het tussen door met de Kerstdagen en oud en nieuw dan ook kunnen nemen? Zeg maar de dagen dat ik overdag niet wil slapen?

    #230

    Ja hoor. Ik zie daar geen probleem in en zeker als je het met een halve doet. Maar probeer ze niet langer dan 14 dagen achter elkaar te nemen. las af en toe een pauze van enkele dagen in.

    #231

    Nu heb ik geloof ik ze 8 dagen gebruikt, op de eerste keer na steeds een halve. En eigenlijk was het de bedoeling om pas tegen de kerst weer te beginnen. Of denk je dat het eerder ook zou kunnen, na een stopweek, om het zo maar te noemen?

    #232

    Dat kan. Probeer het een beetje uit te rekenen dat je kerst en nieuwjaar en het uitstapje afgedekt hebt. En als het dan enkele dagen langer dan 14 zijn is dat in principe ook geen probleem

    #233

    Is goed? Mn vriend stelde al voor dat ik dan de dagen dat hij thuis is in het weekend in elk geval wat langer zou kunnen slapen en door week dan een paar dagen het niet neem. En ik zal idd even goed kijken hoe ik het zo kan doen dat er tussen de feestdagen en het uitje ook weer een paar dagen zit. Ik zal dit voorstel ook bij de ha doen, ik zou na deze strip even contact opnemen hoe het gegaan was. Dat zou dan na 10 dagen zijn.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #234

    Hij is slim 😉

    #235

    Ik zat trouwens nog te denken.....afgelopen week was mijn vriend vrij en heb ik dus echt nog minder gedaan dan anders, echt alleen maar naar het toilet en verder echt aldoor op de bank gezeten. Wel met de rolstoel eruit, maar dat telt voor mij ook als niks doen? Als ik alleen thuis ben, ga ik nog een keer wat drinken pakken of even voor de honden de deur open doen, meer echt niet..... Zou die bijna halve cm minder nou het resultaat daar van zijn?

    #236

    Moeilijk te zeggen. Het kan ook gewoon het natuurlijk proces zijn.

    #237

    Nog 1,5 week ,dan is hij de rest van het jaar vrij, dan heb ik weer volledig bankarrest, kijken hoeveel cm dat gaat schelen?

    #238

    Je zult het gaan zien dan...

    #239

    Ik reken er niet op hoor! We hebben een maand geleden de eerste keer gemeten, toen duurde het 4 week voor er verbetering was. De eerste 4 week reken ik dus nergens op! Ik vroeg me alleen even af of die ene week verschil gemaakt zou kunnen hebben

    #240

    Dat is niet te zeggen..

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief