Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #211

    Ok? Ik zal tussendoor zowieso even een keer een nacht zonder doen, kijken hoe dat gaat. Mn vriend grapt hier al dat ik ze deze week lekker elke avond mag nemen zodat we in zijn weekje vrij kunnen uitslapen?

    #212

    Geef hem eens ongelijk...haha

    Maar het is ook goed voor jou.

    #213

    Haha, nou hij verdient het ook hoor, hij doet thuis nu alles alleen, naast zn werk en hij neemt mij ook nog mee uit wandelen. En  hem uit laten slapen is het enige wat ik er voor terug doe?

    #214

    Ook een half tabletje werkte! Ik voel wel de pijnscheut als ik me per ongeluk omdraai, maar het is net of  ik dat makkelijker negeren kan en weer verder kan slapen. Na een hele de 1e keer was ik wel nog veel verder weg, nu merkte ik wel dat mn vriend vanmorgen de honden er even uit ging laten, gister helemaal niet. Maar voor hij terug was, sliep ik wel al weer. Dus wederom missie geslaagd!??

    #215

    Dat is dan mooi meegenomen !

    #216

    Nou idd! En het vooruitzicht even een paar nachten goed te slapen, is ook er fijn!

    #217

    En belangrijk. Het helpt toch ook indirect bij het herstel

    #218

    Jammer dat ze dit in het zh niet voorgesteld hebben. Want ik heb meerdere keren aangegeven dat ik snacht veel last heb en daardoor zo slecht slaap.....

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #219

    Ze zijn terughoudend met het voorschrijven van dit soort middelen, maar in sommige gevallen vind ik dan toch dat ze iets meer proactief zouden kunnen zijn

    #220

    Op zich snap ik dat. Tramadol is toch ook best rot spul? Dat gaven ze wel mee voor als ibuprofen en paracetamol niet voldoende zou helpen. Alleen weet ik dat ik daar hartstikke misselijk van wordt, dus dat neem ik zowieso liever niet

    #221

    Ja, maar dat is dan ook pijnstiller. En als pijnstillers echt goed zouden werken zou je niets anders nodig hebben. Maar ja...

    #222

    Ik snap dat ze niet zomaar vanalles voorschrijven, ik zou ook niet meer zomaar alles in nemen. Niet zonder te weten wat het is en wat ze doen. Maar in dit geval voel ik me er wel echt beter bij.....

    #223

    Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen...

    #224

    Wederom jij bedankt voor de tip??

    #225

    Graag gedaan

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief