Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2206

    Ik ben een beetje lui vandaag door de hitte..dus lees niet terug
    Wat gebruik je op dit moment?

    #2207

    Hahaha, nou ik ben uit luiheid dit hele topic aan het terug lezen omdat ik geen zin had een boek op te halen?

    Ik neem 's morgens 2 paracetamollen en voor het slapen gaan 2 paracetamollen met 600 ibuprofen en een half pammetje.

    Voor 28/5 nam ik alleen 's avonds of 400 ibuprofen en 2 paracetamol met een halve pam, of 600 ibuprofen en 2 paracetamol zonder pam

    #2208

    Hoeveel mg heeft de brufen?

    #2209

    600 voor het slapen gaan nu

    #2210

    Ik bedoelde eigenlijk de sterkte van de tabletten brufen
    Haal er 's avonds maar eens 200 mg vanaf

    #2211

    Oh, waar kan ik dat zien dan? Ik dacht dat 600mg of 400mg de sterkte was

    #2212

    Staat op het doosje of op de pil, diemzijn in 200, 400 en 600 mg
    Als je zakjes gebruikt is het 600 mg

    #2213

    Dat bedoel ik ook?

    Ik heb alle 3 de doosjes:  200, 400 en 600mg.

    Dan neem ik er vanavond 1 van 400.

    Is het niet erg dat ik nu al meer dan 3 maanden Temazepam neem? Ik heb nog steeds 10mg tabletjes en neem een halve?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2214

    Op zich niet, je kunt er alleen niet in1 x keer me stoppen

    #2215

    Ik weet ook niet of dat nu al handig is, want ik heb het idee dat ze wel de scherpe kantjes weg halen en dus het verschil maken of ik heel slecht slaap of wat beter.

    Afkick schema daarvan komt ook nog straks.......

    #2216

    Maar nog even niet

    #2217

    Maar uiteindelijk zit ik dan nu op die 2 paracetamol smorgens na, weer terug op wat ik voor 28/5 ook nam.

    Die vind je ook beter dat ik die wel eerst nog neem toch? Voor mijn gevoel zou ik er wel zonder kunnen misschien.  Overdag gaat het nu best goed.

    #2218

    Ik zou die nog even nemen. Als er met de verlaging van de brufen niet meer pijnklachten optreden ( daar moet je dan wel eerlijk over zijn), kun je over 4 dagen een pm weglaten 's morgens

    #2219

    Is goed!

    Van Luuk mag ik ook niet stoer doen, dus zal eerlijk opbiechten als het niet goed voelt.? Hij zegt dat hij het aan je door geeft als ik het niet doe?

     

    #2220

    Goed zo ?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief