Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2191

    Daarom......?

    Zwemmen is voor mn enkel wel onbelast oefenen ?

    #2192

    25,1 !!!! (vorige keer net geen 25,3 )

    Dennis ging sporten met Luuk,in de garage hebben we wel airco. Dus gelijk gevraagd om te meten,voor het warmer wordt?

    #2193

    ????

    #2194

    En toch hou ik er een beetje de zenuwen bij.......

    Zal blij zijn als het sept is en de scan geweest is. Hoewel ik ook dat misschien liever niet wil weten?

    #2195

    Je kunt er niet voor weglopen. ( letterlijk en figuurlijk)
    Je moet het juist wel willen weten

    #2196

    Ik weet dat je gelijk hebt hoor!

    Maar op 1 of andere manier vind ik het meten nu ook weer spannend. Zit tussen mn oren en wil er niet tussen uit?

     

    #2197

    Gewoon zitten laten dan..en negeren

    #2198

    Doe mn best!?

    Toen Dennis gister de tape wisselde, kon ik al weer beter mn tenen bewegen zonder dat dat enorm door mn enkel heen schoot dan eerder het afgelopen jaar! Zeg er gelijk bij dat hij mn voet goed vast had, dus verder bewoog er niks mee?Dit was ik nog vergeten te melden gister,maar hoop dat dit als positief gezien mag worden?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2199

    Het wordt steeds beter !

    #2200

    Toch wel he!

    Want een paar week terug als Dennis heel voorzichtig mijn tenen wat probeerde te buigen, kon ik hem wel een schop geven! Met mn goeie been dan?

    Alleen ben ik dan in mijn achterhoofd weer bang dat het minder pijn gaat doen omdat het bot afsterft. Tenminste, dan ga ik er van uit dat iets wat dood is, minder pijn doet.

    #2201

    Nee, zo werkt dat niet

    #2202

    Dan hoop ik dat het meer pijn geeft,dan voel ik het tenminste aankomen.....

    Luuk zegt aldoor dat ik gewoon positief moet kijken en nu blij moet zijn met iedere verbetering.  En dat ik een ?krijg als ik dat stemmetje in mn hoofd uitzet? Dus ik ga nog harder mn best doen er niet aan te denken ?

    #2203

    Luuk heeft gelijk...glas is half vol en niet half leeg

    #2204

    Haha, bij Luuk zeker!

    Het is bij mij denk ik ook een stukje zelfbescherming,  ik kan wat over enthousiast zijn soms. En dan komen tegenvallers extra hard binnen......daarom durf ik nu niet te blij te zijn. Omdat ik nu weet dat ik er echt nog niet ben.

    #2205

    Mag ik trouwens alweer minder pijnstillers nemen?

    Het is nog steeds stabiel?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief