Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2176

    Ik heb nu die die jij zei, van Plüger. Die bestel ik ook gewoon weer. Weet ook niet meer waar ik die andere gezien heb?

    #2177

    Het is in ieder geval een gerenommeerd merk waar ik altijd me werkte

    #2178

    Soms luister ik als iemand advies geeft???

    #2179

    Wijsheid komt met de jaren Suus

    #2180

    Hahaha, dan hoop ik nog veeeeel wijzer te worden ?

    #2181

    Vraag: is wat in Duitsland een " Heilpraktiker" heet, net zo iets als een homeopaat in Nederland?

    #2182

    Niet helemaal maar vergelijkbaar

    #2183

    Ok, ik vroeg het me af.

    Toen in dat traject waar ik voor mijn rug moest volgen, was er een masseur waar ik heel goed mee op kon schieten. Die vertelde toen dat hij weer in Duitsland zou gaan werken,waar hij Heilpraktiker was. Dat was in die periode dat het echt slecht met mij ging. Hij heeft toen ook een aantal keer lotion die hij zelf maakte gebruikt en druppels. Ik dacht daar vanmiddag aan,vandaar de vraag.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2184

    Toch een beetje de zenuwen voor morgen? Hoop weer op 2 mm....

    Het nu toch een beetje als erop of eronder?

    #2185

    Het warme weer zou wat roet in het eten kunnen gooien... maar dat zullen we morgen weten . Als dat niet zo is dat zou het wel wat meer dan 2 mm kunnen zijn

    #2186

    Ja dat zei Luuk ook in een poging mij gerust te stellen.

    .Maar gelukkig kan ik goed tegen de warmte, houd geen vocht vast ofzo. Maar ik houd het in gedachten.....

    Kan jou hondje een beetje tegen de warmte?

    #2187

    Hier in huis is dat geen probleem. De airco is aan..
    En buiten: ze doet heel snel haar behoefte en dan meteen weer naar huis op de koele mat

    #2188

    En iedere dag een ijsje eten ?

    #2189

    Airco is dan wel heel fijn idd!

    Die hebben wij niet,maar in huis valt het bij ons nog mee met de ventilator aan. Ijsjes zijn we wel dol op allemaal!!! En ze hebben ook matjes en koelhalsbanden. Onze 3 adhd'ers hebben hun eigen zwembad in de tuin en Luuk gaat 'smorgens al vroeg met ze hardlopen. Anders heb ik er een 4e druktemaker bij? En vanavond gaan we nog even met ze bij de kano steiger zwemmen,dan kunnen ze lekker slapen.

    Dat deden we vorig jaar ook, daar ging het toen met mij mis. Niet kijken waar je loopt maar naar de hondjes in het water en een mooie zonsondergang......Daarom mag ik nu niet van het pad af, rol ik ook het water niet in?

    #2190

    Ja, bij jou weet je het maar nooit. ??

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief