Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #2161

    Het is helaas niet anders

    #2162

    Aan de ene kant wil ik wel graag weten wat de "symptomen " zijn als het niet goed zou gaan. Aan de andere kant wil ik er liever niet aan denken en gewoon hopen dat het goed gaat......Maar het is wel een soort van monster onder mn bed?

    #2163

    In eerste instantie zullen er geen klachten/symptomen zijn. Op z'n vroegst als de enkel belast gaat worden.

    #2164

    Ik ga er van uit dat belasten  toch pas na een "goede" scan mag. Dan zou het eerder ontdekt worden,hoop ik.

    Vind jij om de 4 maanden een scan genoeg om er op tijd bij te zijn?

    Na die in september is er nog 1 na 2  maanden,daarna gok ik dat het plan weer 4 is,omdat dat steeds zo gegaan is.

    #2165

    E komende 2 scans zullen waarschijnlijk bepalend zijn

    #2166

    Dat is 1 sept en 2 maand daarna. Dus 3 maand verder. Denk je dat het ergste gevaar dan voorbij is?

    #2167

    Ik verwacht eigenlijk wel, als het de vochtafname zo blijft doorgaan. Maar een garantie is het niet

    #2168

    Wordt de doorbloeding niet beter als bv na die 3 maand Dennis mn enkel weer wat bewegen mag? Dat is dan toch ook gunstig om het vocht wat er dan nog zit weg te krijgen? Net als de tens nu al zou helpen,toch?

    En dan wil ik er niet meer over na denken! Heb er ook niks over gegoogeld ?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #2169

    De doorbloeding zal zeker beter worden en dat zal positief effect op het opruimen van het vocht hebben

    #2170

    Dan houd ik die gedachte vast!

    #2171

    Toen ik met de eerste druppels begon, zei je geloof ik dat ik die eerst 3 maand moest gebruiken. Ze zijn bijna op nu. Maar nu ze werken,kan ik er zeker beter mee door gaan?

    #2172

    Ik zou er inderdaad nog even mee doorgaan

    #2173

    Dan bestel ik ze nog een keer. Dan heb ik weer voor ruim 3 maand vooruit.

    Ik kwam laatst ergen bij een Nederlandse  online drogist wel de Asa Foetida tegen. Alleen van een ander merk. Maar ik bestel hem gewoon weer bij die Duitse, samen met de Chiroplexan.

    #2174

    Het zou eigenlijk niet veel verschil moeten maken. Hooguit in het oplosmiddel. Maar het kan soms ook de werking beïnvloeden

    #2175

    Wel merk heb je nu?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief