Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #196

    Ga ik proberen. Werkt dat snel? Als in moet je het vlak voor je gaat slapen innemen? Als ik de diazepam te lang voor ik naar bed ging nam, kon ik mn bed niet meer vinden, zeg maar?

    #197

    Het beste is om die kort voor het slapen gaan te nemen

    #198

    ? ga ik uit proberen. En dan wel de ibu en paracetamol die ik anders neem er ook bij?

    #199

    Ja. Ook die gewoon nemen

    #200

    Doe ik, welterusten al vast??

    #201

    Nou, je kunt wel stelken dat het experiment vannacht geslaagd is! Voor het eerst in ruim 3 maanden bijna de hele nacht geslapen! Een paar keer soort van half wakker geweest nadat ik me omgedraaid ofzo had, maar ook zo weer in slaap. En ook mn vriend zei dat hij heerlijk geslapen heeft, hij heeft zelfs mee uitgeslapen, dat doet ie nooit, hij is altijd vroeg wakker,ook als hij vrij is. Dus namens ons allebei bedankt voor het advies! Nu hoop ik alleen dat ik vannacht ook weer door slaap zonder de Temazepam ?

    #202

    Probeer het dan eens met een halve temazepam , als je tenminste tabletjes hebt

    #203

    Ja, het zijn tabletjes. Kan ik er dan niet verslaafd aan raken, als ik ze vaker of langer neem? Het namelijk wel erg aantrekkelijk, lekker slapen is toch best fijn......

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #204

    Lekker slapen is ook belangrijk voor het herstel.
    Je moet ze niet langer dan 14 dagen achter elkaar gebruiken. Dan raak je er niet verslaafd aan. Tenzij je een hoge verslavingsgevoeligheid zou hebben

    #205

    Ok, mn enige verslaving verder is chocola?  En met die andere pillen toendertijd kon ik vrij snel afbouwen, wat toen het zwaarste was, was dat de realiteit ineens een stuk duidelijker binnen kwam.

    #206

    Probeer het eens met een halve en kijk of dat ook voldoende werkt. En dan in ieder geval niet langer dan 14 dagen. Maar als het goed is, heb je ook maar voor 14 dagen pillen gekregen.

    #207

    Ik heb 1 stripje van 10 mg tabletjes

    #208

    Dat zijn er dan 10. Dat is verder geen probleem. Maar ook bij 5 mg: niet langer dan 14 dagen achter elkaar.

    #209

    Begrepen! En als we niet binnen 14 dat weekendje weg gaan, hoe lang moet er na die 14 dagen tussen zitten, zou ik ze dan eventueel nog weer gebruiken?

    #210

    5-7 dagen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief