Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1921

    Ga ik doen?

     

    #1922

    Morgen is het 2 week geleden dat ik met de ibuprofen verlaagd heb, denk je dat dat al weer zou kunnen? Zit nu op 2x 200 met 2 paracetamol en 1x 400 met 2 paracetamol en een half pammetje. De 2 extra paracetamollen ben de laatste dagen niet nodig geweest.  Voor de nacht zou ik het wel graag zo houden, liever het pammetje niet,maar weet niet of dat werkt. Dat zou ik kunnen proberen,maar heb 's nachts toch wel dat ik vaak wakker wordt als ik me per ongeluk beweeg. Overdag gaat het eigenlijk weer best goed?

    #1923

    Met die dosering is het wat lastig. Probeer de tweede dosis brufen eens weg te laten

    #1924

    Ga ik doen!

    #1925

    T ging wel goed vandaag! Aan het eind van de middag werd het wel weer wat gevoeliger, maar volgens Dennis is het wel goed dat ik er af en toe aan herinnerd word dat ik niet voor niks bank arrest heb? En hij had gelijk,want even helemaal niks doen zakt het ook weer van af?

    #1926

    ??

    #1927

    Scheelt weer 200 mg

    #1928

    En 2 paracetamollen ?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1929

    Klopt helemaal

    #1930

    Ik gok op 26,1 morgen........?

    En jij? ?

    #1931

    Wellicht net iets minder nog..

    #1932

    Dan hoop ik dat jij gelijk hebt!

    Luuk gaat voor 26

    #1933

    Morgen zullen we het weten

    #1934

    Die laatste is voor iemand anders bedoeld, denk ik. Want daar heb ik gelukkig geen last van ??

    Morgen weer rond de middag dat Dennis komt,we gaan het zien......

    #1935

    Daar was idd iets mis gegaan

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief