Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1876

    Ik ben benieuwd, hoop dat je gelijk hebt en het weer wat beter is geworden!

    De eerste keer meten was 12/11 , toen was hij 29,5 en daarvoor was hij nog ietsje dikker.

    En begin vorig jaar was hij 21,9, toen had ik nieuwe rijlaarzen laten maken,dus toevallig weet ik de afmeting van mn enkels als ze normaal zijn ook?

    #1877

    We zullen zien

    #1878

    ?

    #1879

    Jij mag volgende week weer voorspellen: idd 26,2 !!!!

    #1880

    Kijk... zo gaat het de goede kant op

    #1881

    Jaaa!!!!

    Alleen jammer dat je niet weet of er nu vocht uit de botten of daar tussen weg gaat of uit het weefsel er omheen

    #1882

    Dat is helaas zo niet te zeggen . De vermindering zal wel invloed op het hele proces hebben

    #1883

    Dat hoop ik dan maar!

    Het was trouwens ook wat minder gevoelig toen Dennis er mee bezig was?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1884

    Zag je dat ik gister nog een reactie op dat topic over eventueel een operatie aan de enkelbanden had? Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal niet meer mee bezig ben op het moment.....

    #1885

    Wellicht doen de druppels dan toch hun werk

    #1886

    Daar lijkt het dan toch wel op!

    Zou ik alweer kunnen proberen de pijnstillers te verminderen?

    #1887

    Nog even wachten

    #1888

    Ik had je reactie inderdaad gezien.

    #1889

    Ok,dan wacht ik nog even. De 2 extra paracetamollen heb ik de afgelopen niet meer hoeven gebruiken. Dus eigenlijk zijn die dan weggestreept

    #1890

    Dat is ook minderen/afbouwen

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief