Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #1861

    Ja dat is wat hij toen ook zei. En dat als het herstel patiënten te lang duurt en ze een te overmoedige fysio treffen, ze uiteindelijk verder van huis zijn. En dan komen ze met hangende pootjes bij hem terug en mag hij de schade opruimen.

    Dennis snapt het zelf ook goed,zegt hij. Denk dat ik er meer mee zat dan hij.

    #1862

    Hier alles ok?

    Het gaat nog steeds overdag vrij goed en 's nachts soms wat minder. Morgen mag ik van Dennis weer met de trektouwtjes spelen?

    Wanneer zal ik weer verminderen met de ibuprofen? Of is dat te snel?

    #1863

    Nog even wachten eerst wat stabieler worden op deze dosering

    #1864

    Ok?

    Vind je het dan wel verstandig om wel weer wat meer te bewegen of beter niet doen?

    #1865

    Als je de enkel maar niet beweegt

    #1866

    Ik kijk wel uit!!!!!

    Net als anders alleen in de rolstoel een beetje met mn armen en bovenlichaam oefeningetjes doen. En nergens echt kracht bij gebruiken, alleen gecontroleerd bewegen.En Luuk houdt toezicht ?

    #1867

    Dat kan dan toch geen probleem zijn

    #1868

    Dat dacht ik ook?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #1869

    Ook dat is weer een stapje dichter naar hoe het was voor 28/5? Toen deed ik de touwtjes 3x per dag en om de dag wat meer in de garage met Luuk.

    #1870

    Morgen niet vergeten jou idee van de meting te geven he! ??

    Dennis komt rond of net na de middag, als hij geen "spoedje" tussen door krijgt.

    #1871

    Oh ja, dicht bij de 27,2 denk ik

    #1872

    26,2 wordt het dan?
    Anders gaat het niet zo goed,vorige week was ietje minder dan 26,4

    #1873

    Je schreef op 29 juni
    Eerste spannings momentje van de dag gehad: weer een heel klein beetje verbetering!!!

    Vorige week 27,5 en nu iets minder dan 27, 4???

    27,4 was het ook op 28/5.

    Dit maakt het voldende stress momentje vanmiddag iets minder stress vol?

    #1874

    Dan heb ik dat helemaal  verkeerd gezegd!?

    Want in mijn boekje staat toch echt bij vorige week: iets minder dan 26,4....... de laatste keer in de 27 was 27,1 op 30/4.

    Dus dat valt dan nog weer mee!

    Maar ik noteer als voorspelling van jou rond de 26,2!

    #1875

    ?

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief