Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #15016

    Ik wens je alvast welterusten! Ik ben weer klaar voor vandaag.

    #15017

    Ik  had mn telefoon al voor mn boek geruild🥱

    Ja,ze baalt echt dat die zoektocht zo lastig is! Dennis zei dat ze even het ziekenhuis een berichtje zou kunnen sturen,het umcg heeft zo'n chat service in het patiënten portaal, en vragen of zij iemand kunnen aanraden. Omdat hij echt aanraadt nu alvast bij die fysio te starten. Zodat die de enkel kent hoe hij nu is een dus weet wat straks mogelijk is en wat vooral niet

    #15018

    Ik hoop dat ze een gaat vinden die een beetje in de buurt zit

    #15019

    Ja ik ook!
    En anders misschien wat jij zei in het ziekenhuis zelf, dat is ook te doen.

    Vind het trouwens zo irritant om genegeerd te worden als ik goedbedoeld op iemand reageer en als jij precies hetzelfde zegt,er wel gelijk een enthousiaste reactie komt omdat er een antwoord gegeven is.
    Komt een beetje lullig over,vind ik persoonlijk, helemaal omdat de antwoorden precies hetzelfde zijn....

    #15020

    Er zijn van die figuren ( helaas)

    #15021

    Ja,maar als vaste klanten onder elkaar kun je op zn minst reageren....ipv compleet negeren

    #15022

    Het zou zeker anders kunnen

    #15023

    Vandaag lekker bij Jaimie geweest en 35 minuten gefietst en gebald. Van Dennis hoefde ik maar 1x te fietsen,mocht vandaag leuke dingen doen. Dus lekker gewandeld met Luuk en de hondjes en bij Jaimie geweest!

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #15024

    Goed zo! Weer was een beetje meegevallen?
    Hier was het bewolkt en sneeuwde een beetje.

    #15025

    Hier was het droog,niet heel zonnig,maar zeker geen sneeuw. Warm ingepakt was het wel te doen. Grote voordeel is dat ik die beensteun niet meer gebruik, dan tocht het niet zo. Dat vond ik de afgelopen winter altijd zo vervelend in die rolstoel

    #15026

    Dat zal dan inderdaad iets aangenamer zijn zonder beensteun

    #15027

    Dat is het zeker! Kan nu een dekentje strak om me heen draaien en dan gaan zitten

    #15028

    Dat is dan een stuk aangenamer bi dit weertype

    #15029

    Echt wel!
    Ik ga slapen,morgen weer aan de wandel. En niet in de rolstoel😉

    #15030

    Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Welterusten

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief