Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #15001

    Trapje trouwens gelukt, 25x.

    5 series van 5, 1e,3e en laatste alle trapjes vooruit eraf

    #15002

    Goed gedaan!!

    #15003

    Doe mn best!

    #15004

    Daar ben ik van overtuigd.

    #15005

    Gelukkig maar 😉

    #15006

    Vandaag was het qua enkel een goede dag, rustig aan gedaan,hij voelt nu weer zo goed als normaal.
    Maar een rustige dag is nog steeds wel een jank dag hoor! Morgen lekker even naar Jaimie en wat met hem om tutten,dat werkt beter dan op de bank zitten en proberen niet verdrietig te zijn

    #15007

    Ben het er helemaal mee eens. Jaimie-vitamientjes halen

    #15008

    Ga ik doen!
    Hoop dat het morgen net zulk mooi weer wordt als vandaag🌞
    En Dennis zn hond logeert vanaf morgen een paar dagen bij ons,dus het 3e koekje wat ik steeds automatisch pak,is dan ook niet zo confronterend.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #15009

    Probeer er zo veel mogelijk van te genieten morgen met Jaimie. Het weer zou niet verkeerd zijn volgens de voorspellingen

    #15010

    Dat gaat wel lukken!
    Sprak mn vriendin ook nog even,haar oedeemtherapie slaat gelukkig wel aan.
    Ze heeft na de therapie een paar dagen echt minder last!

    #15011

    Dat is dan in ieder geval toch al wat. Het levert in ieder geval iets voor haar op

    #15012

    En het is gunstig voor als ze geopereerd wordt

    #15013

    Helemaal waar!

    #15014

    Alleen haar zoektocht naar een fysio schiet niet zo op.
    Ze hoopt dat de sportarts nog eentje op kan sporen die deze operatie kent,want blijkbaar wordt dat zeer weinig gedaan.

    #15015

    Dat kan dan nog wel eens moeilijk worden

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief