16 jaar en cup AA

Hallo iedereen
    beetje moeilijk verhaal mijn zusje wordt volgende maand 16.maar heeft dus echt bijna geen borsten.alleen maar kleine bultjes.ook niet rond of zo gewoon zo als ik ze had met 11 zeg maar.puntig en leeg.ik ben nu ruim 17 en heb een volle B cup.ik wil haar zo graag helpen omdat ze het er heel moeilijk mee heeft.Ze werd dus met 12 jaar ongestelt en had toen net zo veel als nu en ook deze vorm van borsten.Ik werd ook met 12 ongestelt maar had toen al een volle A cup nu dus volle B.nu is mijn vraag :
    op welke leeftijd werden jullie ongestelt en hoe groot waren jullie borsten toen ,en hoe groot waren of zijn ze bij jullie met ,zeg maar 17-21 jaar.hoeveel maten zijn ze dus nog gegroeid?(of juist niet)

ik weet dat elk mens verschillend is maar misschien kan ik er zo achter komen,of er nog kans is dat ze tenminste iets groeien.heb hier veel verhalen gelezen van meisjes met een kleine cup maat en heb begrepen dat de meesten er onder leiden.ik wist erst niet hoeveel verdriet ze over haar borstjes had tot dat wij samen zwemmen waren en een paar jongens opmerkingen maakten.toen begon ze mij huilend alles te vertellen.
    hoop dat jullie mij kunnen helpen groetjes Maaike

Reactie

Maak je geen zorgen meissie,..
    mijn dochter kreeg pas volle borsten op haar 21e,,..
    dat klinkt heel zielig maar ze had haar hele leven cup aa,..

Dus GEEN NOOD,,. ER is altijd nog hoop 😀 😀 😀 😉

Reactie

En anders kan je operatief nog altijd grote borsten krijgen.

Reactie

zeg tegen je zusje dat kleine borsten ook heel mooi kunnen zijn en dat sommige mannen daar juist op vallen en een voordeel is dat kleine nooit gaan hangen!!
    zit je zusje er echt mee,dan kan ze een operatie overwegen als ze wat ouder is,maar tot die tijd :accepteren zou ik zeggen

Reactie

borsten groeien je hele leven!!!
    kom op meid trek het je niet aan,je bestaat uit meer dan borst alleen!!!
    toch??!!

Reactie

Ik werd op 13 ongesteld had met 15 kleine a en met 17 een d, dus alles is mogelijk.

Reactie

Met mijn 16e pas menstruatie altijd zo dun als een lat en vanaf mijn 18e begon het te groeien nu een mooie d cup en op mijn 38e nog steeds een goddelijk lichaam 😆

Reactie

Kleine borstjes zijn ook luek en lekker om te zien.......

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Groeit nog wel hoor, anders draagt ze toch zo?n push up bh met watten erin.

Reactie

Mijn borsten begonnen ook pas met 16 jaar te groeien. Ik heb nu een volle B. Meer dan genoeg.

Reactie

Tot mijn 19de had ik een a, nu 1 jaar later heb ik d. alles is mogelijk

Reactie

Ik heb nooit borsten gehad, nu (21 jaar), heb ik een A-cup.
    Hier ben ik altijd onzeker over geweest maar nu ben ik er eigenlijk heel tevreden mee. Weg met de vullingen, ik ga zelfs de deur uit zonder bh! De mannen die mijn borstjes zagen vonden ze juist schattig, speels en sexy 🙂
    Grote borsten hebben meer bekijks maar zonder BH zijn dat vaak ook niet de mooiste borsten hoor!

Reactie

Ik ben het helemaal eens met Diana. Ik heb zelf (weer) een kleine B, dus wel wat, maar de Extra Large Mega cup die ik tijdens de borstvoeding geven had, wil ik echt nooit meer hebben! Ik zag mijn eigen voeten niet eens meer als ik rechtop stond! En een rugpijn! Verschrikkelijk.

Pien

Reactie

Hallo,

ik ben nu 17 jaar/bijna 18 en heb cup AA.
    Denkt u dat ik nog kans heb op een B? en nogsteeds een kleding maatje S hou?

Groetjes lisanne

Reactie

Lisanne,

Ik bovenstaande reacties heb je kunnen lezen dat alles mogelijk is. Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.

Reactie
Reageer op: 16 jaar en cup AA
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief