Nood: Hersteloperatie Vrouw

goe lang heb je moeten wachten in gent als je op conseltatie geweest bent mijn eileiders zijn ook toe gebrand grt

Reactie

ik ben 6 jaar geleden gesterlieeerd ik heb er veel spijt van toen ik me heb laten helpen bleek ik achter af zwanger te zijn
    maar dat was maar voor korte duur na 3 maanden zwangerschap is het overleden wie kan me helpen om hier over heen te komen wie heeft dit ook mee gemaakt en als ik me terug laten helpen zeggen ze van het ziekenhuis dat het nilhil is ik heb klemmetjes ze zeggen wel 80 procent kans nou vegeet dat maar

Reactie

hallo allemaal,

er zijn een aantal verzekeringen die een hersteloperatie 100 % vergoeden.
    voor degenen die de hoop verloren hadden, is er dus nog een mogelijkheid om deze financiele blokkade op te heffen...
    gelukkig maar, want wie bepaalt er nou of we nog een kindje op de wereld willen zetten??? niemand toch? dat doen we lekker zelf.
    en tuurlijk hebben we om een legitieme reden ooit besloten om ons te laten steriliseren... maar dat was toen, en ook al worden we van alle kanten gewaarschuwd en tegengehouden, om wat voor reden danook.
    wij zijn vrouw en moeder en wij maken de keuze om dit te doen, in alle overwegingen vandien.

met vriendelijke groetjes.

Reactie

Ik sta nu inmiddels op de wachtlijst voor een herstel operatie!
    Mijn partner en ik hebben verschillende onderzoeken gehad van zaad onderzoek,tot aan 3x in week echo's (cyclus analyse) bloedprikken etc..
    alles is prima in orde!
    Volgende week dinsdag naar de narcotiseur (hoe je het ook schrijft)
    Het word volgens mijn gyn een pittige operatie maar dat neem ik voor lief We weten waarvoor we het doen;)
    En mijn oude zorgverzekeraar die vergoede het niet dus na lang zoeken en puzzelen hebben we 1 gevonden die het wel 100% vergoed!dus in jan overgestapt naar mijn huidige zorgverzekeraar.
    Dus al met al is het zeker de moeite waard!

Kan alleen maar zeggen voor vrouwen die dit willen ondergaan ga er voor!!!

Reactie

ook ik heb 4 jaar geleden besloten met mijn toenmalige man om geen kinderen meer te nemen,een jaar later zijn we gescheiden,ik ben nu al ruim 2 jaar samen met mijn huidige man en we hebben beide een kinderwens. Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en zou graag willen weten waar je hier in de buurt of in België een hersteloperatie kan laten doen en wat het kost.

Reactie

Gister bericht gekregen dat ik 8 februari a.s. de herstel operatie krijg. Heb dan bijna 11 jaar klemmetjes gehad. Toen de juiste keuze, nu is die mening veranderd door toedoen van een scheiding en een nieuwe partner. Hoewel ik graag nog een kindje wil, en zelf de knoop heb door gehakt, zie ik nu de datum vast staat, ineens tegen de operatie op als tegen een berg. En ben ik bloed nerveus. Kan iemand mij vertellen of dit een normale reactie is, of ben ik toch niet voor 100% zeker van mijn keus?

Wie? met ervaring in dit verhaal kan mij helpen?

Groetjes Karina

Reactie

welke zorg verzekering als ik het vragen mag. Ik wil ook een hersel operatie doen mijn verzekering vergoed het niet.

Reactie

Hoi,

Hebben jullie een adres of telefoon nummer van het ziekenhuis die het hersteld?

bedankt

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

@Sandrine

Hoi Sandrine, ik zit inmiddels in net dezelfde situatie en wou vragen of u ondertussen al zwanger geworden bent ?

Reactie

Hallo, zal mij eens vlug voorstellen. Ben een mama van 36 jaar oud en heb twee kinderen van 16 en 12 jaar. Hun vader is 8 jaar geleden gestorven en had nog tijdens onze relatie mij laten steriliseren ( doorbrand). Ben nu al enkele tijd opnieuw getrouwd met een schat van ne vent maar hij wil graag een kindje , mijn dokter zei dat het niet mogelijk is het ongedaan te maken. Wil hem niet kwijt en hij wil zeker een kind. Wil graag een oplossing want mijn huwelijk leid daardoor. En zal hij iemand anders zoeken die hem een kind geeft. Iemand raad????

Reactie

Dat is inderdaad niet te herstellen.

Maar vraag me wel af of dat zou zo'n geweldige man is als hij alleen daarom de relatie zou beëindigen. Heel erg egoïstisch lijkt me zo....

Reactie

Goedemiddag mag je dat vragen moest je ook een nacht blijven en hoe was je gestereliseerd  war was je ongeveer kwijt ik moet 31 January naar hoek toe en krijg te horen van hoe en wat  veder groetjes  braam

Reactie

Hallo Allemaal

Ik ben 37 jaar en moeder van 2 kinderen ( 17 & 13 )

Ben inmiddels al 10 jaar gelukkig met een super lieve man en onze kinderen ( uit mijn vorige relatie )

Mijn man wilt heel heel graag ondanks zijn liefde voor onze jongens ook super graag een kindje van zichzelf ook al zegt hij wel is ; als dat niet uit zou komen , is dat erg spijtig voor mij maar ik zou jou en de boys er nooit voor in de steek laten ...

Dus we hebben ons er in verdiept na vele gesprekken ( stel dat , wat als ) samen en met de jongens mening ( die er gelukkig ook om staan te springen haha ) het een en ander in gang gezet & in ;

Febr 2018 hebben wij na 100% zeker weten het volgende gedaan !!!!

* contact gelegd verzekering Orha

En die vergoed alles 100% bij een aanvullende verzekering en je betaald zelfs geen eigen bijdrage

( kosten € 177,- p.m )

* gesprek aangegaan met de huisarts ivm verwijsbrief ..

* afspraak ziekenhuis

* testen ziekenhuis voor hem en haar ( uitslagen waren toppie )

* en donderdag 5 juli 2018 krijg ik een herstel operatie

Ik weet wat me te verwachten staat met wat ze allemaal gaan doen !!

Maar hoe ik me er qua gevoel/pijn/emotie erna ga voelen geen idee dat laat ik over me heen komen ...

Wel vind ik het mega spannend maar heb lieve mensen in me omgeving en ook dicht om me heen die me steunen en duimen voor ons..

Ik wil alle vrouwen die dit super graag willen ook zeggen ;

Open google en onderzoek er is genoeg info te vinden en als je echt wilt komt je er wel !!!!

Wij hebben lang moeten wachten ook wegens prive omstandigheden helaas MAAR het is nog niet te laat

En uiteindelijk gaat onze wens wel al tot zover in vervulling en geven wij niet op ...

Suc6 allemaal !!!!!🌞🌞🌞!!!!!

Reactie

Hallo allemaal

Mijn man en ik hebben al 2 kinderen, eentje van 12 en eentje van 6. 4 jaar geleden heb ik mij laten steriliseren ( met klemmetjes) omdat ik het vertrouwen in andere anticonceptie kwijt was geraakt. Nu, 4 jaar later dus, bleek deze keuze toch wat drastisch. Aangezien we onze biologische klok terug horen tikken. We hebben eind januari een afspraak op staan bij de gyneacoloog. Maar aangezien we helemaal ongeduldig zijn, vragen we ons hier even af hoe alles precies gaat verlopen en wat de kosten ongeveer gaan zijn. Wie oh wie ( buiten onze gynaecoloog uiteraard) kan ons hier mee helpen ? Wij zijn van Limburg BE. Alvast bedankt !

Reactie
Reageer op: Nood: Hersteloperatie Vrouw
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief