Vroeger stopweek

  • #1

    Beste

    Ik pak altijd een pil met 21 pilletjes in een strook. Nu heb ik deze 3 maand achter elkaar genomen dus ik moet nu normaal met vanavond bij nog 4 pillen nemen en zondagavond de laatste. Nu had ik het eens uitgerekend en omdat ik geen 4 stroken achter elkaar wil slikken en we volgende week op vakantie vertrekken. Nu was mijn vraag dus omdat ik doorgeslikt heb mag ik 4 dagen vroeger mijn stopweek beginnen? Dus vanavond geen pil maar nemen.
    En mag ik die stopweek dan 6 dagen maken?

    Of is het dan beter als ik 1 pilletje (maandagavond dus) extra neem uit een reserve strip.
    Mvg

    #2

    Je kunt de stopweek eerder starten. Dat is geen enkel probleem. Ook een dag eerder beginnen is in principe geen probleem. Maar omdat je dus doorgeslikt hebt en de stopweek korter maakt, is er wat meer kans op doorbraakbloedingen bij de volgende trip

    #3

    Beste

    Als ik ze 7 dagen maak nu doet het dan iets aan de betrouwbaarheid. Het is maar ik neem al meer dan een jaar een stopweek van 6 dagen als ik een stopweek doe natuurlijk

     

    Mvg

    #4

    Dat doet niks aan de bescherming.
    Een stopweek is sowieso eigenlijk 7 pilvrije dagen

    #5

    Beste

    Maar ik mag ze toch ook 6 dagen maken he? ๐Ÿ™‚ dus nu donderdag geen meer genomen en volgende week donderdag terug beginnen ๐Ÿ™‚

     

    Mvg

    #6

    Als je nu donderdag geen pil meer neemt en de week daarop donderdag weer start zijn het 7 dagen.

    #7

    Beste

    Ja. Ik had het net doordat ik het verkeerd getypt had! ๐Ÿ™‚

    Dus ik zou ook volgende woensdag terug mogen beginnen toch en ze 6 dagen maken dan ๐Ÿ™‚

    #8

    Dat kan

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Doet dit dan iets aan de betrouwbaarheid?

    Mvg

    #10

    nee.

Het onderwerp ‘Vroeger stopweek’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief