sex in stopweek pil

hoi,

11 februari heb ik seks gehad en had de MAP gehaald voor de zekerheid, want slik wel gewoon de pil. Nu heb ik afgelopen maand ook seks gehad, zonder condoom. Dit was in m’n stopweek. Kan het zijn doordat ik de maand ervoor in m’n stopweek de MAP geslikt had, dat ik minder beschermd was de laatste keer?

Reactie

Dat zal niet aan de orde zijn, Je moet alleen niet te pas en te onpas die map gaan gebruiken als je de pil gebruikt. Als je de pil goed gebruikt, is er geen reden voor

Reactie

oke, dankjewel! Ik heb afgelopen dagen last gehad van wat slijmerig bloed, kan dit iets betekenen of komt het door de stress?

Reactie

Dat kan wel eens voor komen.

Reactie

Ik heb laatste pil genomen op zaterdag  en ben van dinsdag tot vrijdag ongesteld geweest, heb zaterdag onveilig sex gehaf en ben zondag begonnen met nieuwe strip kan ik nu zwanger zijn?

Reactie

Als je de pil goed gebruikt, ben je ook in de stopweek beschermd

Reactie

Wanneer  kan je een zwangerschapstest doen?

Reactie

Een zwangerschapstest kun je doen wanneer je menstruatie uitblijft of ca 14 dagen na de onbeschermde seks.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hoi,

ik slik de pil altijd 3 strips door en houd dan een stopweek. Ik ben zaterdag met de pil gestopt en werd maandag ongesteld, ik heb gisteravond (vrijdag) seks gehad. Hierna slik ik de pil gewoon weer door. Kan ik zwanger raken aangezien het aan het eind van de stopweek was?

Reactie

Nee hoor.Je bent ook gedurende de stopweek door de pil beschermd. Als je maar op tijd de pil neemt en er geen bent vergeten in de laatste week van de strip

Reactie

Ik heb er geen eentje overgeslagen, wel in de laatste week een keer vergeten en de volgende dag gelijk geslikt

Reactie

Da is dan ook overgeslagen als ze niet binnen 12 uur na het oorspronkelijke tijdstip is genomen....

Reactie

hoi ik heb een vraag,

ik slik de pil en toen ik in de stopweek zat en niet meer ongesteld was heb ik seks gehad met mijn vriend dat was de dag voordat ik weer de pil moest gaan slikken en daarna ook voor de zekerheid morningafterpil ingenomen omdat ik toen niet wist dat je in je stopweek niet zwanger kon worden, kan ik zwanger zijn?

Reactie

Je was ook in de stopweek gewoon door de pil beschermd. De MAP was dus volstrekt onnodig. Maar omdat je ze genomen hebt, ben je nu dus niet meer door de pil beschermd tot na de volgende stopweek

Reactie

ik heb daarna nog seks gehad toen ik de pil weer gewoon slikte, kan ik zwanger zijn??

Reactie
Reageer op: sex in stopweek pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief