sex in stopweek pil

ik heb een vraagje: ik slik de pil al een tijdje maar nu heb ik een moeilijke questie. ik heb een bacterie in mijn baarmoeder gehad maar daar ben ik helemaal aan geholpen door doxycycline disp pillen (kuur van 7 dagen vandaag de laatste pil geslikt) op de beschrijving stond dat dit medicijn kan zorgen dat de werking van de anticonceptie pil verloren kan gaan. nu stop ik woensdag met de pil voor mijn stop week.

maar nu is de vraag als ik dan vervolgens begin met mijn pil na mijn stopweek  ben ik dan meteen weer veilig of moet ik dan eerst weer 7 dagen slikken voordat ik 100% veilig ben?

Reactie

Helaas eerst weer 7 dagen slikken.

Reactie

hoi, ik heb een stopweek gehouden en in die stopweek heb ik seks gehad. Na de week heb ik gewoon weer de pil gaan slikken maar ben de 2e dag vergeten, de derde dag heb ik er 2 geslikt. Kan ik zwanger zijn? Die week erna heb ik ook seks gehad.

Reactie

Als je een pil vergeet in de eerste week van de strip,is er kans op zwangerschap. Lees een keer de bijsluiter wat te doen als je een pil vergeet.

Reactie

Hoi, bedankt voor je reactie!

nog een vraagje, kan je dus zwanger zijn ook als je de pil daarna alsnog binnen 12 uur hebt geslikt?

Reactie

Nee, als je de pil binnen 12 uur slikt, is die kans er niet.

Reactie

hallo ik heb een vraag op vrijdag een december was het me laste pil en dan was het ook me stop week en woensdag 6 december was ik ongesteld en had eigenlijk 8 december weer moeten beginne met een nieuwe strip en heb wel maandag onveilig sex gehad ben ik dan wel veilig en zondag had ik ook onveilig sex

Reactie

Ben je dan op 8 december ook weer met de pil begonnen?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ja klop of ben ik dan al vreugbaar

Reactie

nee ben op 8 december hele maal niet meer aan de pil begonen

Reactie

dan kun je natuurijk zwanger raken

Reactie

nee ben op 8 december hele maal niet meer aan de pil begonen maar wel onveilig sex gehad

Reactie

oké waneer moet ik dan een zwangerschaps test doen

Reactie

2 tot 2,5 week na de seks kun je een test doen

Reactie

Zondag 10 dec was mijn laatste pil voor de stopweek. Mijn vriend en ik hebben dinsdag 12 dec seks gehad met condoom. Alleen is die extreem doorgescheurd en is hij in mij klaargekomen.

We hebben dus op de 2e dag van mijn stopweek seks gehad, maar die 21 pilletjes heb ik wel netjes geslikt en op zondag de 17e begin ik aan mijn nieuwe strip.

Is er hier reden voor zorgen?

Reactie
Reageer op: sex in stopweek pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief