sex in stopweek pil

Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten is er niks aan de hand.

Reactie

Oke, super bedankt ik maakte me al zorgen!

Reactie

Ik slik de pil al een 2/3 maanden door, af en toe heb ik de pil ook een paar uur later dan normaal ingenomen. (En tussendoor in die maanden ook seks gehad) Ik heb vandaag seks gehad terwijl vandaag ook mijn stopweek moet beginnen. Is het zo allemaal nog veilig of loop ik een risico?

Reactie

Zoals je het verteld is er niets aan de hand.

Reactie

hallo, ik zit met een vraag. Ik heb altijd men pil goed ingenomen & 7 dagen een stopwerk gehouden maar op 20 juli kreeg ik men regels. & had een stopwerk van 6 dagen gehouden omdat ik ging na men vriend & hadden seks. Ben ik dus nog veilig? Omdat sommige zeggen van niet. Ps heb toen de pil ingenomen de 6de dag van de stopweek en zonder condoom

Reactie

Je was gewoon beschermd. Het zou anders zijn, als je de stopweek langer zou hebben gemaakt.

Reactie

dus in principe maakt het nie uit als je in je stopweek seks hebt met je vriend zonder condoom? Als het maar nie langer is als 7 dagen als ik het goed begrijp

Reactie

Dat klopt helemaal. Je bent ook in de stopweek gewoon beschermd. Als je tenminste de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hallo, ik heb net 21 dagen de pil geslikt. Ik wilde eigenlijk de pil doorslikken omdat ik op vakantie ben. Nu ben ik vergeten de eerste van mijn nieuwe strip te slikken (dus dag 1 van de stopweek) kan ik op dag 2 van de stopweek weer slikken of moet ik wel mijn stopweek houden?

Reactie

Je kunt doorslikken. Maar de komende 7 dagen geen onbeschermde seks.

Reactie

Het is dus niet zo dat je het als een korte stopweek kan zien. Want begreep dat je een stopweek zo kort kan maken als je wilt, zolang het maar niet langer is dan de 7 dagen

Reactie

Nee, dat is geen korte stopweek. En je kunt zo ook niet zo kort maken als je wilt. 1 dag is geen stopweek

Reactie

Hoeveel moet een stopweek minimaal zijn dan?

Reactie

3-4 dagen

Reactie

Bedankt!

Reactie
Reageer op: sex in stopweek pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief