hoe voel je je na de morning after

Die is beslist niet blijven hangen. Dat zal toch echt de stress zijn

Reactie

Ik ben 15 en heb gister avond onveilig seks gehad. De ochtend erna heb ik direct de Morning after pil geslikt, ik slik zelf wel DE pil alleen ik ben nu erg misselijk en heb steeds het gevoel dat ik moet overgeven, mijn buik doet ook ontzettend veel pijn. Kan ik zwanger zijn?

Reactie

Je kunt na een nacht geen zwangerschapssymptomen hebben en ook nog niet zwanger zijn. Waarom gebruik je de MAP als je de pil slikt?
    Je klachten kunnen door de MAP worden veroorzaakt. Lees de bijsluiter.
    Houdt er ook rekening mee, dat je omdat je de MAP hebt gebruikt, NIET meer beschermd bent door de pil tot NA de volgende stopweek.

Reactie

MAP ingenomen na ongeveer 12 uur na de onveilige sex en volgende dag last gehad van erge buikkrampen. Nog een dag later (vandaag) nog steeds de hele dag last van erge buikkrampen. Hoop dat het morgen (3 dagen na de pil) over is.

Reactie

Zaterdag 9 juni MAP genomen na 6 uren na onveilige sex. Daarna erge buikkrampen gehad, nog erger als menstruatie pijn...en ik ben erg moe..nog steeds eigenlijk. Is die vermoeidheid normaal? Staat wel als bijwerking maar dit is de 4e dag na in name...

Reactie

dat kan heel goed de bijwerking va de MAP zijn

Reactie

hallo,

Ik heb als bijwerkingen van ellaone rugpijn en de avond beetje misselijkheid en hoofdpijn.. het is gelukkig wel te verdragen maar toch vraag ik mij zelf af hoelang de bijwerkingen kunnen duren? Ik heb het al 3-4 dagen terug ingenomen..

Reactie

trouwens, is de clearblue vertrouwelijk? Wat zijn jullie ervaringen er mee

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Het kan wel een paar dagen aanhouden. In de regel totdat er een onttrekkingsbleoding door de MAP ontstaat.

Reactie

hallo, ik gebruik het voor het eerst de MAP.. hiervoor nooit de pil gebruikt. Na mijn 1e keer gemeenschap ben ik het toch gaan slikken voor de zekerheid! Krijg ik dan ook een ontrekkingsbloeding.. Mijn menstruatie is ook vaak onregelmatig helaas..

heb de test 2x gedaan voordat ik ellaone ging slikken en dat was 2x negatief. Toch ben ik heel erg bang!

Reactie

Ik heb vrijdagochtend de map geslikt, was daarvan erg misselijk en mega moe. Nu 4 dagen later nog steeds wat misselijk, moeheid is over. Kan dit nog steeds van de map komen? En ik heb geen bloeding gehad tot aan nu van de map, is het gebruikelijk dat dit wel gebeurd?

Reactie

Een vraag, is het standaard dat je een bloeding krijgt na het slikken van de MAP? Het is nu 4 dagen geleden en heb geen bloeding gehad....

Reactie

Het kunnen bijwerkingen van de MAP zijn. Doorgaans komt er wel een bloeding, maar dan wel na 1 week ongeveer.

Reactie

Mijn laatste keer ongesteld vond plaats op 4 t/m 10 juli. Ik heb daarna 2 dagen de pil geslikt. Tijdens het opruimen van mijn kamer ben ik mijn strip verloren. De laatste strip duur ik nog had. Zondagochtend hen ik onveilige seks gehad. Vanmorgen zag ik een donker roos/ bruine plek in mijn onderbroek. Even later zelfs een klein beetje helder bloed. Ik heb maar een tampon genomen want moest werken. Ik heb vanmiddag (maandag) een morning after pil genomen. Sinds gister (zondag) voel ik plopjes in mijn buik. Nadat ik de morning after pil heb geslikt voel ik me misselijk, heb ik last van maagzuur en zelfs een beetje hoofdpijn. Ik wil echt niet zwanger raken. Maar merk dat het idee me niet loslaat. Ik ben intussen alle sites al afgegaan naar een geruststellend antwoord maar niet gevonden. Wie kan mij helpen? Ik ga morgen een nieuwe pil halen en beginnen aan een nieuwe strip.

Groetjes Kim

Reactie

ik heb de morning after pil ingenomen omdat ik de pil vergeten was. Is het nu handig om de pil verder te slikken?

Reactie
Reageer op: hoe voel je je na de morning after
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief