hoe voel je je na de morning after

Graag wil ik iets weten over het volgende. Ik heb vorige week donderdag 17-3 een morning after moeten nemen ivm onveilige sex. Maar ik blijf misselijk en het is nu al bijna een week geleden. en mijn misselijkheid word erger inplaats van minder. Kan dat? Heb namelijk twee weken daarvoor ook onveilige sex gehad maar toen geen morning after genomen en nu ben ik bang dat ik zwanger ben maar hoop natuurlijk dat het gewoon een bijwerking is van de morning after. Verder heb ik wat hoofdpijn is mijn afscheiding best veel, heb ik wat last van mijn baarmoeder en ben ik zeer emotioneel.

Reactie

zorg voortaan dat je condooms bij je hebt.
    2 keer in 4 weken tijd onveilige sex is wel veel.
    Zo vraag je er om om zwanger te raken.

Reactie

Dit is toch geen antwoord op haar vraag, ik hoop voor haar dat er iemand kan helpen!!

Reactie

weet je wat ik nou zo jammer vind dat niemand meer normaal op een vraag kan antwoorden! Iedereen moet maar belachelijk gemaakt worden hebben ze niets te antwoorden reageer dan gewoon niet. Ik vind het een beestje jammer.
    Maar goed als je te lang die misselijkheid hou zou ik eens langs de dokter gaan misschien is het een bijwerking maar misschien kan je maag er niet tegen of iets anders

sterkte

Reactie

Een morning after pil kan wel een aantal dagen symptomen geven. Maar als je je zorgen maakt kun je toch een zwangerschapstest bij de drogist halen? Trouwens, zwangerschapsmisselijkheid na 1 week is wel heel uitzonderlijk. Je huisarts kan je ook goed en discreet helpen. Succes!

Reactie

Dat je emotioneel bent lijkt me normaal. Dit is toch een erg onzekere periode. Volgens www.medcijnen.nl / www.apotheek.nl zouden bijwerkingen als misselijkheid van de morning after pil niet langer dan twee dagen moeten duren... Blijft je menstruatie uit dan moet je zeker snel een test doen. Afhankelijk van de uitslag kun je dan beslissen wat te doen. Als je niet zwanger bent zou ik me toch eens afvragen of je niet een veilige manier van anticonceptie kunt vinden die niet makkelijk te vergeten is want dit lijkt me een slopende bezigheid als je regelmatig in onzekerheid verkeert. Sterkte en succes!

Reactie

Ik heb zelf ook de morningafter pil geslikt, en ik had bijna geen bijwerkingen.. alleen misselijk en last van kramp maar niet egt pijnlijk!
    zelf moet ik nog afwachten of alles is goed gegaan.. en hopelijk wordt ik over 5 dagen ongesteld..! 😳

Reactie

Ik heb zelf ook die pil genomen maar ik voelde me misselijk en heel vermoeid voor de pil.IK ben bij de apotheker geweest maar ik was al 4 dagen na de sex en ik heb de pil van 3 dage genomen want die van 5 dagen waren op . Zou dat kwaad doen ??Dus besloot ik die pil te nemen en ik voel me de dag erna vele beter mn misselijkheid en mn vermoeidheid verdween. Maar ik had geen krampen ik had wel mijn buik dat soms een bekke geluid maakt. Zou er nog een kans zijn dat ik zwanger ben of niet ?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Maar ik was al 4 dagen na de sex en ik heb de pil van 3 dage genomen want die van 5 dagen waren op . Zou dat kwaad doen ??

Dan had je dus nar een andere apotheek moeten gaan. de MAP moet toch echt binnen 72 uur na de seks genomen worden anders is die zeker niet betrouwbaar.
    Dus ja, dan is er een kans dat je zwanger bent.

Reactie

Ik heb ook de Morning after pik genomen nadat ik 12 uur daarvoor onveilige sex heb gehad maar ik heb ongeveer 8 uur daarna gekotst is dit erg ???

Reactie

Nee, dat maakt voor de werking van de MAP niet uit.

Reactie

gisteren morning afterpil genomen door gescheurde condoom. Was 10 uur na de seks. Nu erg moe val constant in slaap en lichte krampen. Heb mijn ovulatie 2 a 3 dagen geleden gehad?. Blijkbaar hoort een map dit uit te stellen wat bij mij niet meer kan. Dus ben benieuwd. Ook constant huilbuien, depri en lichte krampen. Wil mijn vrolijkheid en energie weer terug

Reactie

ik heb dus de map genomen 10 uur na seks met een gescheurde condoom, ik heb echt bijna helemaal geen last gehad van de bijwerkingen... dit is natuurlijk erg fijn maar is dit wel goed?

Reactie

Ik zou er inderdaad blij om zijn. Je hoeft niet perse meteen bijwerkingen te hebben. Wanneer heb je de MAP genomen?

Reactie

ik slik nooit pillen, maar ik heb vanochtend toch in nood de morning after pil genomen na 18 uur onveilige seks. Ik heb het gevoel dat het pilletje in mijn keel is blijven hangen. Ik heb van alles opgezocht en ook na het eten heb ik het nog steeds. Ik denk dat ik het verbeeld door de zenuwen. Verder ben ik lichtelijk misselijk geweest met erge hoofdpijn.

Reactie
Reageer op: hoe voel je je na de morning after
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief