hoelang duurt het voordag je ong word in de stopweek

ik heb nu voor het eerst mijn stopweek van de pil hoelang duurt het dan voordat je ongesteld word het is nu mijn tweede dag en ben het nog niet.
    ben er wel ff benieuwd naar

Reactie

Dat is voor iedereen verschillend. De ene wordt ongesteld na 2 dagen, de andere na 5 en er zijn zelfs vrouwen die pas bloeden als ze weer met de pil beginnen. Het is voor jou dus gewoon even afwachten wat je lichaam doet.

Reactie

bij mij is t idd na 5 dagen en dan ben ik t gelukkig maar 2 dagen dus dat scheeld dan ook weer haha.
    ik was al1 in t weekend ongi en dat vind ik vervelend heb dus mijn stopweek opgeschoven met 2 dagen. ik hoop dat t werkt 😉

Reactie

ja dat vroeg ik mij ook af...Als je pas na de 5de dag ongesteld word dan moet je toch zoiezo de 8ste dag weer beginnen met slikken?

Reactie

ja, je moet na je stopweek weer gewoon beginnen met slikken, ook al ben je nog ongesteld

Reactie

Interesant onderwerp, ik kijk ff naar wat andere hebben voor mn vriendin. Heb geen ervaring hier mee 😉

Reactie

Ik ben altijd na een dag ongesteld het is nu al drie dagen later en ik ben nog steets niet ongesteld.

Kan iemand mij tips geven

Reactie
Reageer op: hoelang duurt het voordag je ong word in de stopweek
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief