sex zonder condoom?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

hoi! Ik en mijn vriend doen het wel is zonder condoom omdat we het zo fake aan vinden voelen wanneer we met doen..Hij geeft aan wanneer hij klaar moet komen, haalt hem er uit en komt dus klaar.
    Kan het zijn dat er dan perongelijk een heeeel klein beetje inkomt waardoor ik toch zwanger kan raken dan? Ik ben nog niet aan de pil vanwege omstandigheden vandaar.

Reactie

Je hebt toch wel eens sexuele voorlichting gehad? Tuurlijk kun je dan zwanger worden!!! Maar beetje dom om daar nu achter te komen he.

Reactie

nou we doen het heel vaak zo..En ben nog nooit zwanger geraakt!

Reactie

het is altijd veiliger een condoom......zker als je niet zwanger wilt worden.
    De pil is 99% veilig........en ik vind die 1% veiligheid in een condoom.
    want je nu doet is gewoon wachten totdat je zwanger word....

Reactie

het is helemaaaaal niet veilig
    je wil niet weten hoeveel er zo zwanger worden.
    wel eens van voorvocht gehoord. jeetje dit is een voorbehoedsmiddel uit de pre historie en dan straks niet zeiken wat je moet als je zwanger bent he

Reactie

dom dom dom voorvocht is al genoeg, en dan nog zeggen ik ben nog nooit zwanger geraakt.. hoe oud ben je ijgenlijk??????

Reactie

ik was 17en dacht ook we halen hem voor het zingen de kerk wel uit en daar heb ik nu een verassing voor in de plaats gekregen een kindje namelijk
    kijk wel uit als je niet zwanger wilt raken neem dan de pil of een ander voorbehoeds middel je gaat zingend de kerk uit maar gaat er zwanger weer naar binnen ...
    dat het nog niet gebeurt is een voordeel voor je maar de kans is zeker wel heel erg aanwezig behoeden dus als je van de sex wilt genieten veel plezier 😉 patricia

Reactie

het is niet waar dat 1 % niks kan doen want een kennis van mij slikte al 7 jaar de pil en nooit gestopt en tydens de sex geen condoom gebruikt en die zit nu met een kind dus gelul als er gezegt word de pil is veilig

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

het is niet waar dat 1 % niks kan doen want een kennis van mij slikte al 7 jaar de pil en nooit gestopt en tydens de sex geen condoom gebruikt en die zit nu met een kind dus gelul als er gezegt word de pil is veilig

Eigenlijk word er geen garantie op een anticonceptie gegeven dat het 100 procent veilig is. Maar het is en blijft altijd wel veiliger dan helemaal niks gebruiken want dan kun je er zeker vanuit gaan dat je elk moment zwanger gaat raken. En als je dus een anticonceptie gebruikt dan heb je zekerderheid en er is natuurlijk altijd een klein kans dat je door de anticonceptie heen zwanger word. Maar helemaal geen gebruiken is natuurlijk heel dom. Tenzij je een kind wil.
    Ik heb ook heel lang zonder gedaan en af en toe een condoom gebruikt en ook voor het zingen de kerk uit, maar ik heb het wel geweten, ik werd na een lange tijd gestuntel met en zonder condoom zwanger, waar ik ook niet op zat te wachten, maar helaas heb ik een miskraam gekregen. Maar ik ben nu wel heel voorzichtig en gebruik nu een mirenaspiraal, ik ben er nog steeds heel blij mee dat ik daarvoor gekozen heb.

Reactie
Reageer op: sex zonder condoom?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief