Oorlog baarmoeder

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG
  • #1

    Zoals de titel het al zegt.. oorlog in mijn baarmoeder. Zo voelt het in ieder geval. 22 oktober, inmiddels anderhalve week geleden heb ik een spiraaltje laten zetten. Hierbij heb ik ook de pijnen gevoeld, ook nog een aantal dagen na het zetten. Dit werd minder maar nu heb ik er weer erg veel last van. En zo voelt het dan ook alsof er oorlog is in mijn baarmoeder, tot het punt dat ik gewoon een beetje flauwtjes word en ook echt last van mijn benen krijg zoveel krampen en pijn. Nu weet ik alleen niet of dit normaal is.. Ik heb gelezen dat het normaal is dat je een aantal dagen er na nog pijn hebt, en misschien verwacht ik ook nog wel teveel dat mijn lichaam misschien meer tijd nodig heeft om er aan te wennen? Het is alleen dat het 2 dagen na het zetten een pijn ook weg ging, samen met de bloedingen.

    Nu heb ik dus nog last van die pijn zoals ik zei, en heb ik erg veel last van afscheiding. En ook echt wel veel afscheiding, soms zoveel dat ik wel echt een inlegkruisje moet gebruiken omdat ik anders m’n hele onderbroek nat heb, en dit is ook niet erg prettig.

    Weet iemand of dit normaal is, of wat is jullie ervaring met de spiraal? Ik heb de mirena spiraal trouwens, misschien handig om er bij te zetten.

    Reactie
    #2

    Hormonale anticonceptie werkt ontregelend op je eigen hormonen, werkt verhogend op het cortisol, zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen. Daarnaast is een spiraal een lichaamsvreemd voorwerp.

    Reactie
Reageer op: Oorlog baarmoeder
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief