Gestopt met blowen.

Leegte proberen weg te blowen i mean, schrijffout....

Reactie

Hey Alias,

Goed om te lezen je dat al tekenen van herstel toont door op tijd te stoppen met blowen.

Blowen is niet voor iedereen slecht. Ik ken genoeg mensen die nog prima functioneren na tig jaar te blowen. Wel kunnen mensen er ook kwetsbaar voor zijn.Ik kan er helaas over meepraten.

Ik zelf merkte het pas na een paar jaar dat blowen slecht viel. Nadat mijn emoties al eenmaal afgevlakt waren ben ik doorgegaan met blowen en daardoor loop ik nu met depersonalisatie en derealisatieklachten rond, wat inderdaad super klote is kan ik je vertellen. Het gaat nu met behulp van medicatie gelukkig al ietsjes beter, maar ben nog lang niet de oude.

Goed van je dat je anderen op de gevaren wijst.

Groet,

K.

Reactie

Hey Kevin 088, Als ik zeg wat "klote" dat je dat hebt enz gaat er niet veel veranderen, wij zullen geen medelijden met elkaar hebben, maar optimistish blijven, omda wij met je in een boot zijn;) ik dacht dat het bij mij over was, de emoties die verschenen waren zijn spijtig genoeg weg, en ik begin mij eigen te verliezen beetje per beetje, terwijl dat ik sindsdien geen trek van wiet heb genomen, ik ben wel blij dat met je iets beter gaat, en twijfel ook niet dat het goed komt met ons 2, sterkte maat! Ik ga toch naar een psycholoog moeten!:)

Reactie

Al een jaar lang 65,-  in de week aan het roken. Pakken met geld gekost. Mijn hele spaarrekening opgerookt en niks meer over om iets te doen. Ik wil zo graag stoppen maar het is gewoon een gewoonte geworden. Uit verveling n jointje draaien. Uit verveling even naar de shop. Geen enkel contact meer een hele dagen alleen thuis. Vrienden amper zien, tijdelijk geen werk en school meer.

Reactie
Reageer op: Gestopt met blowen.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief