Gestopt met blowen.

• Ik blowde jaren voor het slapen, 2 a 3 jointjes. Nu ben ik 8 dagen gestopt. Ik heb geen symptonen zoals zweten vermoeidheid spierpijn hartkloppingen prikkelbaarheid angst ect. Het enige waar ik last van heb zijn nare dromen. Toch had ik verwacht dat het moeilijker zou worden. waar zou het aan kunnen liggen?
    Reactie

Moeilijk te zeggen. Aan de andere kant: wees blij dat dat de enige klachten zijn

Reactie

Heb je last van klachten als gevolg van alcohol, drugs en/of roken?
    En maak je je zorgen of ben je onzeker over je gezondheid?
    En heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum?

Overweeg dan de mogelijkheid om gebruik te maken van ons kosteloos gezondheidsonderzoek.
    Meer weten?
    LEES VERDER

doktergezondheidsonderzoek

Dat ben ik zeer zeker, ik weet dat het per persoon verschilt maar toch vroeg ik mij dit af, misschien dat er meer mensen zijn die dit ook zo ervaren ( of dat normaal is ) ik lees namelijk vele verschijnselen die ik zo niet ervaar, Bedankt! 😉

Reactie

( of dat normaal is ) bedoel ik mee is mijn lichaam zich wel aan het ontgiften? Neemt het wel af? Of juig ik te vroeg?

Reactie

Het is geen kwestie van ontgiften. Maar van onttrekken/onttrekkingsverschijnselen. En die kunnen voor iedereen anders zijn. En het lijkt erop dat je er vooralsnog goed vanaf komt.

Reactie

Ik heb zelf ongeveer 10 jaar geblowd, eerst om lekker te slapen doch werd dit gaandeweg meer en ook overdag. Zeker als mijn vriendin een dagje weg was, hing ik de hele dag voor de TV om films te kijken onder het genot van een jointje en een glaasje (fles wijn). Ik sporten niet meer, kwam nergens meer aan toe en had ook nergens zin meer in.
    Na een valpartij met de fiets (onder invloed) waarbij ik letsel aan mijn gezicht had overgehouden, durfde ik mijzelf niet meer te vertonen. Ik durfde niet meer naar de coffeeshop en heb deze gelegenheid (4 weken terug) aangegrepen om te soppen met blowen en alcohol. Ik kon ook zo niet meer doorgaan met mijn "junken" houding en het constante stiekeme gedrag.
    De lichamelijke voordelen waren onbeschrijfelijk, kreeg mijn geur en smaak weer terug, stopte met trillen en leefde niet meer in een constante roes. Hoewel ik nog wel eens moeite heb met doorslapen, voel ik mij tegenwoordig zo energiek, dat ik makkelijk de dag doorkom en ook opbreng om 4 a 5 keer per week te gaan sporten. Ben mijn dikke buik kwijt en bloeddruk is nu normaal (was gevaarlijk hoog) en drink nu 3 liter water ipv koffie.

Houdt de lichamelijk voordelen in het vooruitzicht en trakteer jezelf op een heerlijk vakantie naar zuid Amerika of wellicht zelfs een nieuwe auto als beloning op het geld wat je bespaar.

Uiteindelijk lukt het en ik kan nu zeggen, ik voel mij 15 jaar jonger en ga er zo ook steeds beter uitzien, 82 kg vetpercentage 14%.

Attachments:
    Reactie

Na ruim 30jaar non-stop blowen van s’ochtends 8:00u tot 1:00u s’nachts ben ik op vakantie gestopt, geen enkel probleem. Ik ben er klaar mee, heb behalve mijn gebit eigenlijk nooit ergens last van gehad, geen jeugdtrauma, geen shit wat ik niet heb verwerkt en naar boven komt als ik stop, goede conditie want ik sport er bovengemiddeld bij, voordat ik ging werken (kantoorbaan) rookte ik een half jointje, rijd zeker 25jr stoned met in m’n jongere jaren een bovengemiddelde snelheid, nooit geen ongeluk of iets veroorzaakt of gekregen. Eigenlijk is het blowen zo in m’n leven verweven dat ik me begon af te vragen hoe het zou zijn om nuchter door het leven te gaan en of m’n conditie nog beter zou worden. Ik sport meer dan 10u per week, ook rookte ik een jointje voor/tijdens en na het sporten. Financieel gezien loopt het aardig op door de hoge prijzen tegenwoordig (+/- €100,- p/wk), +/- € 450,– per maand, ruim € 5000,- per jaar sinds ik niet meer werk is voor mij geen reden om te stoppen daar ik alles wat ik wil doen kan doen. Ik zal dus meer gaan sparen en met 0,2% rente zal dat ook geen reden worden om te stoppen;)

Ik vraag me wel af wat de echte nadelen zijn van de zware wietsoorten, meestalnam ik de betere biologische wietsoorten maar als wiet niet goed gespoeld is of met verboden insecticiden zijn behandeld weet je niet altijd, meestal proef je het of zie je het aan je as maar ik rookte het anyway.... volgens sommige berichten is wiet juist goed voor je, iedereen heeft de filmpjes van mensen met spierziekte, autisme of epilepsie weleens gezien waarbij het als een wondermiddel wordt gebracht, is dit werk van pro-wiettelers, wietlobbyist of wat.
    Het vaporiseren van wiet heb ik ook een tijd gedaan toen ik gestopt was met roken van sigaretten maar uiteindelijk toch weer gaan roken omdat het makkelijker is...

De enige reden om te stoppen die ik kan bedenken is om ‘nuchter’ (ik drink geen alcohol) door het leven te gaan, want dat is al een tijdje geleden. Kijken of mijn conditie nog beter wordt en gezond ouder te worden (ben 44jaar en nooit lichamelijke klachten of bovengemiddeld ziek geweest).

Ik ken mijn triggers en ik weet dat ik het niet een keertje kan doen als ik op stap ben met m’n jeugdvrienden. Ik heb mezelf voorgenomen om het nooit meer te doen, daar sta ik volledig achter. Ik weet ook dat het met name de gewoonte is die ik moet afleren want echt stoned werd ik toch niet meer... soms stopte ik wel vaker een paar dagen alleen omdat ik dan gelijk voor pampus lag na het roken van een jointje, dan merkte ik pas hoe sterk die shit was maar als ik constant rook zijn het net sigaretjes.

Ik zal proberen de stand van zaken hier bij te houden, de makkelijke maar ook de moeilijke dingen. De voor- en nadelen die ik ervaar als een soort motivatie voor mijzelf. En als ik iemand daar mee kan helpen is dat mooi meegenomen.

Reactie

Inmiddels 1 week thuis na 2 weken vakantie, vandaag totaal 3 weken gestopt. Stoppen op vakantie is wel een aanrader, je hebt voldoende afleiding en vooral wanneer je in het Caribische gebied zit heb je het niet snel koud, dat scheelt aanzienlijk om de eerste week door te komen. Ik was wel benieuwd hoe het de eerste week thuis zou vergaan, net zo makkelijk als de 2weken in 30gr? Naast dat je weer in je normale ritme zit voelt het ook alsof je terugkomst in een ijskast.. van 30gr naar 0 graden en een jetlag zorgt er ook voor dat je je niet lekker voelt maar ook dat je totaal geen trek hebt in een jointje, de kou was even wennen maar een elektrische deken en een Turks stoombad doet wonderen...

Het warme klimaat op vakantie zorgt er ook voor dat je constant zweet, ik heb het idee dat hierdoor de ontwenningsverschijnselen minder aanwezig zijn, ik heb op vakantie ruim een week heftig gedroomd maar dat is nu minder geworden. Ook voelt het als een lichte griep, verkoudheid met af en toe wat zweetaanvallen maar heb het niet meer echt koud wat ik verschrikkelijk vindt. Ik heb totaal geen drang/hunkering (craving) om een Paffie te roken,  ik heb het nog liggen aangezien ik er altijd voor zorgde dat ik nooit zonder kwam te zitten (daar kreeg ik het al benauwd van bij de gedachte). Ik (ver)wacht dat de drang zich nog wel zal aanbieden maar op dit moment denk ik dat het heftigste (lichamelijk gezien) voorbij is na 3 weken geen thc/cbd en zou het zonde zijn om antwoord te geven wanneer dit zich aandient, maargoed zo ver zijn we nog niet. Tot nu toe verbaas ik mij hoe makkelijk het gaat...

Ik ben in het verleden namelijk ook andere verslavingen de baas geworden, coke, crack en heroïne daarnaast medicijnen valium, rohypnol flunitrazapan en consorten... maar dat is een ander verhaal. XTC, Speed, snuifcoke heb ik ook jaren gebruikt maar dat is nadat ik niet meer ging stappen door de zwaardere harddrugs vanzelf overgegaan. Blowen is dus het laatste waarin nu een punt achter wil zetten.

Wat mij het meest heeft geholpen is het voornemen om gezond oud te worden, veel te sporten en als je niet van sporten houd ga je wandelen of fietsen als je maar beweegt, het liefst dagelijks een rondje, leen een hond van vrienden en ga lekker naar het bos of strand, wandel of fiets naar je shop tot je weer een basisconditie hebt. Dit heeft mij erg geholpen, na jaren/maanden menselijk contact te hebben vermeden ga je vanzelf de mensen om je heen opmerken en groeten en misschien wel waarderen, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen. Ik ben erg op mezelf en vermaak me altijd prima alleen geeft menselijk contact mij deze week een goed gevoel, iets wat ik normaal nooit zou erkennen. Ik voel me meer mens worden denk ik en dat voelt goed....

ik heb een willekeurige stop met roken app gebruikt om het aantal paffies en kosten bij te houden ter motivatie, na 3weken heb 315,- bespaard en 126 joints niet gerookt..... best confronterend om het aantal paffies van 126 te zien, icm met tabak (zonder sigarettenfilter) begrijp ik eigenlijk niet dat ik nog geen rokershoest heb maargoed ik heb een jpg. toegevoegd van een screenprint en hoop er nog veel meer niet te roken.

Keep you posted!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Nu ik 2,5 maand gestopt ben met blowen (en roken) wil ik toch graag mijn verhaal vertellen. Ben begonnen met blowen rond mijn 16e en sinds mijn 18e jaar eigenlijk elke dag. Gemiddeld 3-4 joints met wekelijkse uitschieters naar enkele grammen. Ben nu 28 en vraag me toch af wat er met de afgelopen 10 jaar is gebeurd... Heb wel altijd netjes mijn 'standaard' dingen gedaan, van mbo naar hbo, sociale contacten, uitgaan, werken etc. Maar meer dan de standaard dingen heb ik niet gedaan. Had zoveel meer kunnen doen in het level als ik nu terug kijk naar het afgelopen decenia. School of werk betekende voor mij denken aan stoned zijn en thuis komen was stoned zijn.

Het zat zo verweven in mijn leven dat ik zelfs een tijd gekweekt heb (flinkte tent vol) om maar te kunnen voldoen aan mijn behoefte om te blowen. Rond die tijd (studententijd) had ik zoveel wiet tot mijn beschikking dat ik random toppen uit weckpotten kon pakken en rustig het hele huis mee kon laten blowen zonder dat er een einde in zicht kwam. Ik vertel dit om aan te geven hoe diep mijn passie (en verslaving) zat en dat het bij mij alle aspecten van mijn level heeft beinvloed. Blowen voor werk was standaard, ook tijdens het auto rijden of eigenlijk elke gelegenheid waar het maar kon. Onbewust zorgde ik er ook voor dat ik vooral naar die dingen toe ging waar ik kon blowen. Altijd voorbereid natuurlijk, alvast een paar voorgedraaid en standaard mn bakje met vloeitjes etc mee.

Het hierboven geschreven geeft wel aan hoe verslaafd en diepgeworteld mijn cannabis gebruik zat. Toch is het mij, zonder al te veel moeite, gelukt om te stoppen met roken én blowen. Graag wil ik dit process delen met jullie in de hoop dat het sommige kan helpen.

Naast blowen, rookte ik ook al jaren (zoals denk ik wel de meeste blowers). Gemiddeld iets meer dan een half pakje per dag. Ik was hier al langere tijd helemaal klaar mee en voelde me ook erg ongezond hierdoor, maar stoppen? Hoe dan?? Mijn sigaretje 's ochtends opgeven? En mn rokerspauze dan?? HELP! Na een aantal (kansloze) pogingen om te stoppen, heb ik in een wanhopige bui het boek van Allen Carr: Stoppen met Roken besteld. Sceptisch de eerste paar hoofdstukken gelezen om er vervolgens een half jaar niet meer naar te kijken. Totdat, Stoptober begon. Toen dacht ik het is nu of nooit. Halve wegen september ben ik begonnen met lezen en langzaam naar 1 oktober toegewerkt (je blijft roken tijdens het lezen!!). Tijdens het lezen, nog altijd sceptisch, merkte ik dat ik gaande weg mijn gevoelens over roken los begon te laten. Om je een voorbeeld te noemen: je rookt een sigaret om je te ontspannen, maar tegelijke tijd rook je er eentje als je gestressed bent.. HOE DAN?! Dit soort hersenspoelingen zoals Carr het beschrijft in zijn boek worden langzaamaan afgebroken, tot aan het laatste hoofdstuk en dus de laatste dag roken. 30 september is aangebroken, en begin aan de laatste hoofdstukken. Heb nog een half pakje, en heb de laatste sigaret al op tafel gelegd met de aansteker er naast. Na ritueel mijn alleerlaatste peuk opgerookt te hebben (tot de filter) heb ik mijn pakje weggegooit en ben gaan slapen. Om vervolgens geen ENKELE behoefte meer te hebben aan een peuk. Geen moment meer sinds dien. Het klinkt heel raar, maar het was een van de makkelijkste dingen in mijn leven. Het was vooral onwennig in het begin, ik hoefde niet meer buiten te staan. Niet meer eerder naar de bushalte om er nog snel eentje te roken. Niet meer 's avonds laat naar de avond winkel. Niet meer kansloos in een rokershok staan met het uitgaan. Bevrijding, zo voelde het. Niet meer een slaaf van mezelf.

Teminste... Ik had het blowen nog niet opgegeven. Wat ik wel had opgegeven was het gebruiken van tabak in mijn joints. De beste keuze uit mijn leven. Had me voorgenomen om of alleen nog maar puur te roken (wat best smerig is), maar had eigenlijk mijn hoop op iets anders gevestigd: GreenGo, een soort kruidenmix dat je als tabaksvervanger kan gebruiken. Het is even wennen, maar na 1 week merk je qua smaak bijna geen verschil. Wat ik wel merkte, is dat ik aanzienlijk minder behoefte had om te blowen. Teminste, ik dacht altijd dat het de behoefte was aan blowen, maar achteraf kan ik stellen dat ik met het blowen (paar trekjes, of een halve en daarna wegleggen) vooral de constante behoefte aan nicotine vervulde. Ik ging van dagelijks 3-4 of meer naar 1 of 2 jointjes. Ik was helemaal niet meer zo bezig met het MOETEN blowen, ik blowde wanneer ik zin had. De drang was weg. Kortom, ik dacht dat ik erg verslaafd was aan cannabis, maar dit was vooral de combinatie van nicotine en cannabis...

Ik kan dus stellen, gebaseerd op eigen bevindingen, als je echt wil stoppen met blowen, dat nicotine uit je leven verbannen de eerste stap is. Het nicotine monster roept om constante bevediging, de hele dag door. En dit voldoe je door oa tabak in je joint te stoppen. Wat ik al eerder zei; stoppen met roken was een van de makkelijkste dingen in mijn leven, dankzij, of in iedergeval met behulp van Allen Carr: Stoppen met Roken.

Maar goed, nu komen we bij het volgende hoofdstuk: Cannabis. Het stoppen met roken gaat zo makkelijk, dat ik ook klaar ben om te stoppen met blowen, voorgoed. Dit kon nog wel eens moeilijk worden.. Tabak roken doet weinig met je, blowen daarin tegen veranderd je denken, zijn en doen. Hoe ga ik in godsnaam in slaap vallen? Hoe kan het leven leuk zijn? Pfff, het leven nuchter doorkomen, hoe boring. Wederom, heb ik hier een zelfhulp boek bij gebruikt, namelijk: No Need for Weed: Understanding and Breaking Cannabis Dependency van James Langton. Het principe werkt ongeveer het zelfde als bij stoppen met roken. Het neemt je mee door alle aspecten van blowen zoals het hoe en waarom. Dit boek gaat alleen wel véél dieper in op je verslaving. Onderdelen in het boek zijn oa het schrijven van een brief, lijsten met voor en tegens, hoe zie je je leven over 5 jaar enzovoorts. Het klinkt allemaal een beetje zweverig, en misschien moet je er wel voor openstaan, maar het laat je echt diep nadenken over je verslaving (want zo mogen we het wel noemen!). Ook hier is er een laatste moment/dag waarop je de laatste joint rookt en heb hier een heel ritueel van gemaakt (zoals het boek aanraad). ALLE, maar dan ook echt ALLE, items die met roken te maken hebben zoals aanstekers (want je hebt straks niks meer om aan te steken!!), grinders, geheime voorraden en ga zo maar door verzameld en naar de vuilcontainer buiten gebracht. Daar netjes alles ingezet, de klep dicht getrokken en om vervolgens nooit meer achterom te kijken.

Op 1 oktober ben ik gestopt met blowen, en een maand later op 1 november ben ik gestopt met blowen. Nu 2,5 maand later, heb ik het gevoel dat ik helemaal van mijn verslaving(en) af ben. Het is heerlijk om niet meer constant bezig te zijn met je verslaving en je leven daarom heen te plannen, maar gewoon je leven te leven. Het stoppen met blowen heb ik wel als moeilijker ervaren in vergelijking met het stoppen met roken, maar eigenlijk is dit allemaal maar relatief.

De conclusie die ik kan trekken uit mijn stoppen met blowen verhaal is dat ik 3 dingen kan aanraden:
    * Stop met roken! Zo snel mogelijk. (Allen Carr, Stoppen met Roken)
    * Gebruik GEEN tabak meer in je joints (ook als je geen sigaretten rookt in je dagelijks leven)
    * Als je gestopt bent met roken, koop het boek No Need for Weed: Understanding and Breaking Cannabis Dependency van James Langton

Iets waarvan ik dacht dat het onmogelijk zou zijn bleek achteraf toch niet zo moeilijk. Ik vertel mijn verhaal ook zo uitgebreid, omdat ik weet dat er vele andere zijn die ook heel graag willen stoppen maar niet weten hoe (het heeft voor mij jaren geduurd om hier te komen). Daarom hoop ik dat mijn verhaal mensen iig een zetje in de goede richting kan geven. Iedereen doet het op zijn eigen manier, maar voormij was dit de beste manier.

Reactie

Beste Lezer,

Ik ben op mijn 17e begonnen met blowen en vanaf toen ik plm. 20 jaar was rookte ik elke dag meerdere joints (minimaal 3) zonder een dag over te slaan. Ik ben inmiddels bijna 40 en probeer nu sinds 4 dagen cold turkey te stoppen (mijn eerste poging ooit). De redenen voor mij zijn de volgende;

Ik ben het zat om altijd gehaast te zijn vanwege het verlangen naar een joint.

Ik wil open en eerlijk zijn naar mijn naasten ipv excuses te verzinnen om weer eens op tijd naar huis te kunnen gaan om te blowen. Met als gevolg vervreemding van familie en vrienden.

De hoge kosten van blowen (ruim € 200,-- p/m).

Het paranoïde zijn zodra ik met de auto de weg op ga. Ik ben al eens door de politie aangemeld geweest bij het Cbr. Dit koste mij € 940,-- voor een onderzoek naar mijn rijgeschiktheid. Ik heb mijn rijbevoegdheid, ondanks een positieve thc urinetest en bezoek aan een psycholoog/arts, gelukkig wel behouden.

Etc. Etc.

Momenteel heb ik wel veel last van afkickverschijnselen zoals, zweten als een otter, rusteloosheid, slecht slapen, koude handen/rillingen, prikkelbaarheid en minder eetlust .

Ik hoop dat deze verschijnselen na een dag of 14 wel minder worden maar de tijd zal het leren.

Ik heb nog wel wiet in huis maar dat sterkt mij juist om het niet aan te raken. Nu sta 's ochtends, na een rusteloze nacht, op met een trots gevoel dat ik de wiet weer een dag links heb laten liggen.

Ik ben blij dit met jullie te kunnen delen en ik hoop dat mijn verhaal er toe bijdraagt andere blowers te helpen met het inzien van de problemen welke blowen met zich meebrengt.

Mvg ACA

Reactie

Je moet even wat research doen over cbd capsules kan echt een uitkomst zijn.

Reactie

Mensen een groot geleerde zij

Als je vrij als een vogel wil zijn en vrij rond wil vliegen

Stop dan met je verslaving of gewoontes

Je moet uit de buurt blijven van blowers

Vraag aan een blower

Of die er nog plezier aan heeft dacht het niet

Als je bent gestopt

Dan mag je echt wel trots zijn op je zelf

Ik was 4 jaar gestopt in een keer met roken en blowen

Maar was weer begonnen met roken door stresss

En had ook blowers om me heen en toen begon weer ongeveer 1 jaar en nu weer gestopt

Als je wil stoppen doe dat dan in de vakantie in buitenland waar je de ontgeving niet kent in nederland word stoppen echt moeilijk

Je moet afleiding hebben en niks voor in de plaats zetten

Ik ben nou weer een week gestopt in het buitenland

Natuurlijk doet je lichaam raar maar wees pozitief en wees trots op je zelf

Want stoppen is soms een droom voor een blower

Mvg

• S.D

Reactie

dag iedereen,

ik blow al bijna 20 jaar iedere dag.

vroeger was weed lekker en goede kwaliteit.

nu vind ik het meestal rommel.

Ik heb ondertussen 3 kindjes en vond het tijd dat ik ging stoppen. Gewoon uit mezelf gestopt. De korte pijn!

van de ene dag op de andere heb ik beslist dat ik ging stoppen.

ik ben nu 3 maanden gestopt en heb er voorlopig geen problemen mee.

Je moet wel echt zelf willen stoppen want anders zal het niet lukken. Gewoon de klik maken.

succes iedereen

Reactie

Ik blow sinds mijn 14e minstens 10 jointjes in de week. Naar mate ik ouder werd, werd het steeds meer normaal en begon ik zelfs doordeweeks te blowen. Zeker 6 joints per dag. Ben nu 19, en het houd maar niet op. Ik wou dolgraag stoppen omdat ik de gevolgen ervan vaak genoeg heb gemerkt, vooral het schijt hebben aan dingen waar je in het normale leven geen schijt aan hoort te hebben. Zoals werk en school. Heb het tot nu toe verneukt en ik weet 100% zeker dat dat door mijn blowverslaving komt. Maar ik kon er maar niet mee stoppen. Ik ben actie gaan ondernemen en heb het tegen mijn ouders verteld. Zij waren blij dat ik dat heb gedaan en hebben mij gelijk naar mijn vaderland  Iran gestuurd ( omdat ik hier niet kan blowen natuurlijk ) voor het gebruik van 1 joint ga je 3 maanden de cel in. Ik ben van plan om hier 6 weken te blijven. Ik ben nu al 12 dagen hier en ik heb geen enkele dag meer dan 5 uur geslapen, ik heb last van zware hoofdpijn en buikpijn. Ik vroeg me af hoe lang deze afkickverschijnselen duren, en of er misschien een middel is ( die niet verslavend is ) waardoor ik kan slapen. Want als dit zo blijft wanneer ik weer terug in Nederland ben weet ik zeker dat ik snel geneigd ben om weer een joint te gaan halen. En of ik wel met m’n vrienden ( die allemaal dagelijks blowen ) kan omgaan als ik terug ben in Nederland?

Hopelijk lukt het iedereen die wil stoppen en zich van de gevolgen van blowen bewust is

Alvast bedankt,

Reactie

hey allemaal, ik heb een nogal dringende vraag. Ik ben 28. De afgelopen 3 jaar heb ik dagelijks cannabis gerookt. Ik dacht dat ik mij door dit allemaal veel beter voelde. Tot op een moment ik kwam dat ik mij wat psychotisch begon te voelen en zeker niet goed meer in mijn lichaam. Ik ben nu een week en 2 dagen gestopt. Ik ben echt elke dag heel erg moe. Geeuwen doe ik enorm veel. En ik heb echt zen verdwaast gevoel in mijn hoofd, precies of ik ben aan het zweven. Ik weet echt niet wat dat is. Ik heb wel diabetes maar die staat wel goed geregeld. Ik ben ervoor naar de dokter langsgeweest. Maar die zei je bloeddruk is normaal, je hartslag, bloedwaarden. Ik maak me echt zorgen. Heb natuurlijk niet met de huisarts besproken over mijn gebruik. Ik hoop echt dat jullie mij antwoorden kunnen geven op mijn vragen. Ik word ook veel wakker. Wat zweterig, Maarja het is hier ook al 2 weken tegen de 30 graden... ik neem nu extra magnesium ook sinds 3 dagen. Ik wil echt terug zoals vroeger zijn. Zin in alles. Voor de moment heb ik daar allemaal niet zo veel zin in. Weet er soms iemand of dit van mijn gebruik kan komen? En wanneer deze symptomen misschien terug zouden beginnen minderen? Mijn broer waar ik samen met rookte heeft hier geen last van. Vandaar mijn zorgen. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven langs deze weg.

Grtn Mich

Reactie
Reageer op: Gestopt met blowen.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief