kaal worden van wiet?

kan je haaruitval en slechte tanden krijgen van het roken van wiet?
    mijn zoon rookt al jaren en ik zie tegenwoorden kale plekken op zijn hooft en hij moet vaak naar de tandarts
    gr zilla

Reactie

dat kan zeker! je tanden worden daardoor iniedergeval aangetast, je haar kan gaan uitvallen, maar dat ligt eraan hoeveel hij gebruikt en hoevaak. misschien word 't tijd dat je met hem gaat praten want een goed teken is 't niet!

Reactie

Heb je last van klachten als gevolg van alcohol, drugs en/of roken?
    En maak je je zorgen of ben je onzeker over je gezondheid?
    En heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum?

Overweeg dan de mogelijkheid om gebruik te maken van ons kosteloos gezondheidsonderzoek.
    Meer weten?
    LEES VERDER

doktergezondheidsonderzoek

Slechte tanden krijg je niet zozeer van het roken zelf maar van de verwaarlozing als gevolg van het onder invloed zijn. Kale plekken op het hoofd kunnen m.i. niet door het roken van marihuana ontstaan.

Reactie

deze antwoorden zijn verschillend dus welke moet ik nu geloven
    mijn zoon rookt al jaren
    en van de laaste tijd 1 blow voor het slapen
    verwaarlozing van tanden doet hij niet
    hij poets goed en flos

Reactie

Hallo weet je zeker dat je zoon alleen blowt?
    van andere drugs zoals speed kun je wel een slecht gebit krijgen.
    En als je zoon misschien petjes draagt... daar kan je haar ook van uit vallen..
    weet t niet hoor het is iets wat in me opkwam, maarja vaak komt er weleens wat meer op tafel dan alleen een joint.
    Groetjes

Reactie

nee ik weet zeker dat hij verder niets gebruikt
    petjes draag hjij niet
    hij is veel thuis
    eigelijk altijd
    hij werk bij zijn vader
    hij speelt in de band van zijn vader
    en verder is hij hier
    hij blow vind ik gewoon veel

Reactie

Het lijkt mij grote onzin. Ik rook al 18 jaar wiet, verwaarloos mij zelf niet. En ik heb haar tot ver over mijn schouders. Wat ik denk is dat het gewoon erfelijk bepaalt is.

Reactie

Lees ook:

Wat zijn de nadelen en voordelen van wiet?
    http://www.dokter.nl/forum/Alcohol-drugs-roken/38937-wiet-nadelen-en-voordelen.html

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Tandproblemen kunnen een gevolg zijn van slecht hygiëne. Haaruitval kan indirect gerelateerd zijn aan blowen.

Wat voor soort haaruitval is het? Alopecia androgenetica, of alopecia circularis, of misschie diffusa?

Reactie

Huh je zegt eerst mijn zoon dit dat vervolgens hij werkt bij zijn vader (alsof hij jou zoon niet is)? En daarbij los van uiterlijke problemen als haaruitval. Als je echt iets om hem gaf had je eerder iets gedaan tegen het blowen. Zinloos om dit te vragen via internet, als je echt gaf om diegene s gezondheid bezocht je eens een huisarts. -.-

Reactie

Haar uitval kan wel degelijk mensen die vaak blowen doen dit om een uitvlucht te zoeken voor stress en door het blowen bevries je gedachtes waardoor de stress blijft het is een invloed van wiet en in combinatie met stress kan dit haar uitval veroorzaken aldus ....

Reactie

Blowen veroorzaakt daling in de suikerspiegel waardoor tandvlees terug trekt .... Door het suikertekort ga je snoepen en van snoepen krijg je slechte tanden en door gebrek bij vitamines blijft de weerstand slecht bij langdurig gebruik van wiet ...

Reactie

Blowen en kaal worden is onzin, tanden kunnen wel aangetast worden (ieder persoon reageert er anders op). Het uitval heeft te maken met stress, daarom blowt ie miss ook wel ?.. Ik vind het jammer dat je over hem "oordeelt" door te zeggen "ik vind dat hij te veel wiet rookt".. Sorry maar A het is legaal voor een reden, en B wie hier drinkt er meer dan blowen ? .. ik denk dat over de 50% van de nederlandse bevolking savonds een drankje nuttigd..

Probleemoplossend denken bied het antwoord,

Waarom de stress?
    Waarom blowen om te compenseren?

waarom oordelen?..

Ik denk dat die 3 elementen in een gesprek kunnen samenkomen "tot een goed eind".. Tja.. wie weet leer je je kind een stuk beter kennen 😉 ..

Succes iig !

Reactie

Ik blow ook, ongeveer een gram per dag en het lijkt erop dat ik toch ook kaal begon te worden (het hoofdhaar begint zo dun te worden dat je erdoorheen kan kijlen) en dat terwijl mijn beide ouder en grootouders toch een volle bos haar hebben

Reactie
Reageer op: kaal worden van wiet?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief