xtc om aftevallen

hoihoi, khoorde dat je veel afvalt met xtc? is dat ook zo?
    En waar kan ik het beste de 1e keer xtc, gebruiken, in de kroeg, buiten
    en alleen of dat er iemand bij is?

groetjes

Reactie

opzich wel
    voornamelijk vocht dat wel
    je lichaam gebruikt ook meer energie

Reactie

Ik heb dat ook eens gehoord dat je er heel veel van afvalt.
    Maar overweeg dat ene kleine positieve met al die andere negatieve dingen.

In mijn oude vriendenkring ken ik 3 mensen, die inmiddels verplicht moeten afkicken of in de gevangenis moeten zitten. En vergeet niet, deze zijn ook met de gedachte begonnen dit maar 1 keer te doen.

Denk er goed over na, voordat je deze beslissing neemt. Er zijn ook zoveel andere manieren om GEZOND af te vallen, en ook nog op lange termijn van je nieuwe gewicht te kunnen genieten.

Reactie

Hey joh,

NIET AAN BEGINNEN om af te vallen!!!!! Zodra je ermee stopt kom je des te meer aan......

Ik spreek uit ervaring, nu ben ik er niet mee begonnen om af te vallen maar dat gebeurde op den duur wel. Toen ik stopte met de XTC werd ik een stuk dikker. Daarbij is het niet de XTC die je doet afvallen, maar het vele dansen in combinatie met veel zweet verliezen en geen honger hebben de dag erna zorgen ervoor dat je afvalt. Dus feitelijk kun je het ook zo doen, ga een avond heel veel en lang dansen, neem alleen water en eet de dag erna niet zoveel. Dat is namelijk sporten!

Daarbij zitten er heel veel nadelen aan XTC, die niet op wegen tegen te dik zijn
    je kunt er psychisch van in de war raken, je lichaam gaat stuk van binnen. Je tanden gaan stuk van het knarsen. En dat is het het niet waard.

Kijk ik kan je natuurlijk niet tegen houden, alleen proberen zo goed mogelijk advies te geven. Mocht je het nou toch willen doen uit nieuwsgierigheid, zorg dan dat je het met mensen doet die er ervaring mee hebben. zorg voor een leuke sfeer lekkere muziek. en zorg dat je in een vertrouwde omgeving bent.

Neem het zoiezo niet als je alleen bent!!! Je krijgt overmatig veel energie en je verliest enorm veel vocht. Dat is de reden dat veel mensen het nemen als ze uitgaan, om het dansen vol te kunnen houden. Als je het neemt en je gaat stil zitten , kun je heel erg last van hartkloppingen krijgen.

Drink heel veel water en geen alcohol.

Maargoed uiteindelijk is het het beste om er helemaal niet aan te beginnen, je kunt beter je eetpatroon aanpassen.

succes!
    A

Reactie

je valt alleen af van xtc omdat je eetlust weg is.
    maar als je echt dik bent zal het ook gevaarlijk zijn.
    maar als je wilt affallen gewoon llikke en niet 1 x in de week gewoon 2 3 x maar wel uitkijken dat je niet verslaaft er aan raakt want het is terelaxt

menno

Reactie

[citeer]Drink heel veel water en geen alcohol. [/citeer]

Te veel water drinken is ook niet goed. Daar kun je watervergiftiging van krijgen.

Lees anders even op www.thegooddrugsguide.com voor meer info. Daar kun je alle voor- en nadelen, gevaren en punten waarop je moet letten vinden.

Reactie

Neem X vooral niet om af te vallen ookal is het zeer verleidelijk!

Ikzelf doe het alleen in het weekend en ben al ruim 13+ kilo kwijt in 2/3 maandjes, ikzelf vind het afvallen niet erg (ben er wel blij mee) maar dit is echt slecht voor je al ga je nadenken over je slaap/eetritme, in t weekend slaap ik haast tot niet en zit ik bij vrienden te chillen en eet vervolgens van 9 uur savonds tot 2 uur smiddags haast niet, doordat ik weinig eet val ik zoveel af.

Maar ook zeker niet mengen met alcohol ookal doe ik t wel, Heb maagbloeding gehad en dat was effe schrikken (teveel op nacht ervoor) en heb geluk dat ik niet naar het ziekenhuis moest dus ga gewoon aant water als het kan (niet al teveel ivm watervergiftiging, (max glas a 1,5 glas per uur) maar hierbij ga je wel nadenken wat voor zooi het is al zie je al die zwarte meuk uit je lichaam komen... Doe voorzichtig met al deze dingen, Je kan nog n mooi leven hebben hou dat zo💪😉

Reactie

Lijkt me niet slim. Je kan zo een verslaving krijgen. Als je het doet houdt het dan bij 1x per maand. Besef je wel dat met het pilletje dat je koopt je ook bij draagt aan de criminaliteit tot stand te houden, bijv de geliquideerde onschuldige advocaat.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: xtc om aftevallen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief